Beoordeeld op 3 maart 2019

We waren hier al eerder geweest. Appartementen zijn in 2018 prachtig gerenoveerd en comfortabel met goede bedden. Tijdens voorjaarsvakantie toch alle ruimte bij zwembad met ruim voldoende ligbedden en parasols. Geen handdoekje leggen. We hadden alleen logies dus 's ochtends warme broodjes bij de Spar of Hyperdino (100 mtr lopen) en lekker ontbijten op je terras. Complex ligt rustig maar vlak achter de boulevard en zee dus binnen 5 minuten lopen heb je alle winkels, bars en restaurants om je heen.

Kamertip: Appartement 4101 of 4102
Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 6 november 2018

Leuk complex, dicht bij de levendige boulevard. Prima appartement. Ontbijt is prima te doen. Jammer dat de bar aan het zwembad al rond 6 uur sluit. De bar in het complex zelf is niet uitnodigend om gezellig een drankje te doen. Op de boulevard is dat prima te compenseren.

Datum van verblijf: augustus 2018
RelaxiaLanzaplaya, Relaxia Team van Relaxia Lanzaplaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2018

Heel erg bedankt
We zijn blij om te weten dat je van je vakantie genoten hebt
We hopen je weer te zien
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u dat wenst

Beoordeeld op 12 oktober 2018 via mobiele applicatie

Het resort Relaxia Lanzaplaya op Lanzarote, is zeker een goed resort om te verblijven voor je vakantie. Prima receptie, vriendelijk bediening in het restaurant/ ontbijtzaal.
Wij hebben alleen ontbijt, je kon ook
all inclusief boeken.
Het zijn allemaal appartementen met kleine keuken, alles is schoon en netjes bij aankomst, zwembad is niet erg groot maar er zijn voldoende ligbedden en parasols.
Min punt: de appartementen worden 5 dagen per week schoongemaakt, dat is geen probleem, het is alleen erg willekeurig, dagen zijn vooraf niet bekend, en er worden geen extra handdoeken neer gelegd.

Datum van verblijf: oktober 2018
RelaxiaLanzaplaya, Relaxia Team van Relaxia Lanzaplaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2018

Lieve Henny A
Heel erg bedankt voor het kiezen van onze Relaxia Lanzaplaya.
We zijn blij om te weten dat u van uw verblijf bij ons genoten heeft.
Bedankt voor de positieve reacties en voor het advies, zodat we kunnen verbeteren.
We hopen je snel weer te zien
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u dat wenst.
Een groet van het Relaxia-team

Beoordeeld op 21 september 2018 via mobiele applicatie

Met verblijf op basis van logies is het een prima accommodatie. Schone kamers en goede service. Het eten van het buffet is niet erg variabel, er is veel van het zelfde.
Daarom zou ik aanraden om alleen logies te nemen.
Op loopafstand heb je een gezellig boulevard waar je veel keuze hebt met restaurantjes en goed betaalbaar ook.

Datum van verblijf: mei 2018
RelaxiaLanzaplaya, Relaxia Team van Relaxia Lanzaplaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2018

Heel erg bedankt voor het evalueren van onze services
We zijn verheugd te weten dat u van onze locatie genoten heeft
Wij nemen nota van uw opmerkingen over de verscheidenheid van het eten Kan ik niet genieten van een diner in ons à la carte restaurant "La Cuevita"?
We hopen dat je terug kunt komen en kunt blijven genieten van de dagen van Relaxia Resorts

Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

All inclusive maaltijden op het ontbijt na hebben weinig variatie. Handdoekenmentaliteit vindt hier ook plaats. Lokale drankjes zijn slecht van smaak. Een parasol op het terras bij de appartementen zou zeer welkom zijn. Zon is brandend in de middaguren. Appartement op zich niets op aan te merken.

Datum van verblijf: september 2018
RelaxiaLanzaplaya, Relaxia Team van Relaxia Lanzaplaya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2018

Heel erg bedankt
Jouw mening is erg belangrijk voor ons
We nemen nota van de verbeterpunten
We hopen je weer te zien
Aarzel niet om contact met ons op te nemen
groeten