Beoordeeld op 2 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het is hier geweldig! Voor 3 jaar komen we hier en is in alle opzichten genieten. Prima appartement, schoon en alles er op en er aan. Gratis WiFi. Mooie zwembaden. Leuk restaurant. Service aan je ligbed voor drankjes. Supermarktje naast receptie aanwezig. Taxi naar centrum Puerto del Carmen is rond de 5 euro.
Top verblijf

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 26 maart 2017

Mijn echtgenote en ik zijn hier nu al 11 keer geweest sinds onze eerste keer in maart 2013. Wij verblijven telkens in 1 van de 4 luxe villas met o.a. wasmachine en jacuzzi. De villa is van alle gemakken voorzien, heeft 2 grote slaapkamers, 2 badkamers, een grote woonkamer en een open volledig ingerichte keuken. Verder is er een groot buitenterras dat volledig is afgeschermd. Dus privacy alom. De dames van de receptie, van de schoonmaak en de heren van het onderhoud, allemaal heel klantgericht en zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom wat wil een mens nog meer. Het voelt telkens wanneer we weer vakantie komen vieren als THUISKOMEN! Een fles wijn staat altijd voor ons klaar (Mercedes bedankt!)
In september 2017 komen we weer en dan zijn onze dochter en kleindochter ook van de partij.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 14 maart 2016

Een verblijf waar wij heel tevreden over zijn!

We hadden een ruim, net en schoon appartement met oa: goede douche, goed bed en prima keuken. Een groot balkon uit de wind.
Dagelijks werd ons appartement schoongemaakt (dweilen, afwassen, bed opdekken en schoonmaken badkamer). De keuken beschikte over alle benodigdheden.

Ook de aanwezige faciliteiten op het complex waren dik in orde. Net zwembad, goed restaurant/bar (prima gerechten) en de mogelijkheid om kleding te wassen. Ook de werknemers waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Wij hebben het hier uitstekend naar onze zin gehad!

Kamertip: Kamer 216 was uitstekend. Balkon uit de wind en met een hele middag zon.
Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 21 februari 2016

Het apart hotel ligt aan de noordzijde van Puerto del Carmen, dicht bij het vliegveld. Het lawaai van vliegtuigen vonden wij niet storend. De locatie ligt in een rustig gebied. Ons eerste appartement was schitterend gerestaureerd, duidelijk beter dan wat je mag verwachten voor de drie sterren. Helaas lag dit appartement naast het restaurant (minder zon en lawaai), dus wij vroegen een ander appartement. Enkele dagen later zaten wij in een bungalow vlak aan een zwembad met hele dag zon op het terras. De inrichting was minder mooi maar wel praktisch. Langs het zwembad altijd stoelen en parasols beschikbaar. De service van de receptie was zeer adequaat en plezierig. Prettig was ook een winkeltje nabij de receptie. Internet was gratis, maar wel soms zeer traag of niet werkend; bij de receptie werkte het internet goed.

Kamertip: 203 tot 214 (een hoog bij grote zwembad) of 600 tot 608 (aan zwembad, uitstekend voor kinderen)
Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 27 december 2015

Kamers zijn ruim en zijn optimaal ingericht met alle gemakken voorzien. Verzorging en schoonmaak is perfect. De ligging van de accommodaties is divers in het grote park. Gelegen aan het zwembad, park of buitenring van het complex.
Wifi ontvangst werkte niet altijd naar behoren in de accommodatie echter buiten op het terras iets beter.
Het park is goed beveiligd, middels 3 toegangsroutes en beveiligde deur of de receptie te bereiken. Parkeren is gratis met voldoende plaatsen beschikbaar. Taxihalte op 5 min lopen en bushalte tegenover het complex.
Entertainment overdag rond het zwembad, 'savonds minimaal in het restaurantgedeelte. Restaurant is klein echter eten prima en prijzen vergelijkbaar met horeca aan de boulevard.
Ligging ten opzichte van het centrum van Puerto del Carmen is niet optimaal, begin van de boulevard ligt op ca 3km.

Perfecte accommodatie voor gezinnen die op locatie willen blijven en/of huurauto hebben. Genieten van het nachtleven in het centrum van de stad kost iets meer inspanning, 3km wandelen maar de goede busverbinding en taxiservice biedt een prima uitkomst.

Datum van verblijf: januari 2015