Beoordeeld op 4 februari 2019

Accomodatie recent opgeknapt maar dit is niet helemaal geslaagd. De central vvorzieningen zijn prima maar bugalowtjes niet. Oa is aan de keuken niets gedaan.Door het verplichte ontbijt is de prims per dag aan de hoge kant

Kamertip: Let op de zonkant. Tweed verdieping is een plus
Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 12 januari 2019 via mobiele applicatie

Echt waar. Superschoon! Alles wat je nodig hebt in het huisje is aanwezig. Geen aangekoekte of gesmolten kookspullen, geen waterkoker vol kalk. Alles zag er echt nieuw uit! En vooral ook: geen ongedierte (en kakkerlakken!)

Het huisje was top. Wij hadden jonge kinderen als buren - ja je hoort ze rondrennen en wel eens roepen of huilen, maar het zijn “vakantiehuisjes”.... duh. ‘s nachts was het muisstil.

Het zwembad is heerlijk verwarmd en er wordt minimaal 2x per dag een monster afgenomen.

Van het ontbijt en diner hebben wij geen gebruik gemaakt omdat we liever zelf ons eitje koken... de supermarkt zit onder de receptie en daar vonden we alles wat we nodig hadden.

De afstand naar strand en boulevards vonden wij prima. We houden wel van een stukje lopen en je zit tenminste niet met zatlappen die slechts 20meter naar de dichstbijzijnde bar willen/kunnen lopen.

De spa/massagestudio is ook top.

De koffers kun je de laatste dag aan een slot kwijt - ook dit had ik nog nooit gezien.

Oja! En de katten worden super verzorgd! Geen hongerige uitgemergelde vlooienbalen. Gewoon een paar gezonde katten die in de tuin van het hotel hun eigen spa-water (geen kraanwater) en eten krijgen en zelfs een een speel/krab/slaapparadijs hebben. Echt super!

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 30 december 2018

Van 18-12 tot 26-12 hier geweest en zeer aangenaam verrast!!! Wij hadden huisje 126 en die lag heerlijk rustig met een zonnig terras. Ontbijt was ook heel goed verzorgd. Eigenlijk alles perfect alleen het zwembadwater mag iets warmer. En we hadden een insluiper terwijl we s’middags ons aan het omkleden waren dus laat niet de schuifpui open als je gaat douchen.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 29 oktober 2018

Leuk en net park. huisjes worden iedere dag schoongemaakt en zeer vriendelijk personeel. We zijn hier 2 weken geweest en hebben het goed naar ons zin gehad. Aanrader is om een fiets te huren, je kan net iets meer zien en het is er toch lekker weer.
2 nadelen ondervonden: weinig te doen voor kinderen, en het terras ligt de hele dag in de zon dus geen schaduw. Wij hadden een laken gespannen om toch een beetje schaduw te hebben.

Kamertip: Is overal goed
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 15 oktober 2018

De bungalows zijn niet super groot, maar ruim genoeg voor 2 personen. De badkamer is schoon en netjes met een heerlijke inloopdouche. Geen gehannes met douchen in bad. Alles in en om de bungalow is heel en netjes verzorgd. Ondanks dat er ruim 200 bungalows staan heb je het idee dat je er 'alleen' zit. Veel privacy dus. Het ontbijt is super! Goede uitvalsbasis voor tripjes en een wandeling over de boulevard.

Datum van verblijf: oktober 2018