Lien B
Oostende

Perfect voor een bezoekje aan Louvain-La-Neuve en omstreken

4,0 van 5 bollen22 aug 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Mooi hotel, super vriendelijk personeel.
Mooie, basic kamer. Wel niet geluidsdicht. Je hoort constant stappen uit andere kamers of van op de gang.
Het ontbijt was lekker, maar iets beperkter in keuze. Nu ja, je had zeker alles dat je moest hebben. Als het hotel volzet is, wordt het wel heel druk aan het buffet.
Het eten in het restaurant is heel lekker en de bediening is super.
Datum van verblijf: augustus 2021
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 7 sep 2021
Geachte Lien B,

Wij zijn erg verheugd om uw recente ervaring in ons hotel te lezen, waarvoor oprechte dank.

Het doet ons veel plezier te lezen dat u genoot van onze attente en vriendelijke service en van het algemeen comfort van Martin’s Agora.

Het spijt ons echter voor het lawaai dat u heeft ondervonden. Normaal hebben we goede geluidsisolatie in onze kamers en dit probleem is zeer ongewoon. Het spijt ons en wij bieden u onze excuses aan.

Volledig restitueerbaar
    4.9 km van Martin’s Louvain-la-Neuve
    Roomservice
    Meer hotels in Louvain-la-Neuve bekijken
    Beoordeeld op 25 juli 2021

Ik kan alleen maar positieve dingen vertellen over dit hotel. Het is supercentraal gelegen aan de Grande Place. Het onthaal was uiterst vriendelijk. In nagenoeg perfect Nederlands zorgde de receptie ervoor dat we onze 11 fietsen mochten stallen in een vergaderzaal. Ze hadden ons verwacht en voorzorgen genomen. De kamers beschikten over alle comfort en er was een lekker ontbijt. We komen hier graag terug!

Kamertip: LLN is een studentenstad. Wil je een rustige kamer, vraag er dan eentje die uitgeeft op het binnenplein.
    Datum van verblijf: juli 2021
    Emmanuel Didion, Owner van Martin’s Louvain-la-Neuve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2021

Geachte 243wimw,

Hartelijk dank voor uw review.

Wat fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad en de kamers waren in een zeer goed staat

Nogmaals dank voor uw feedback en wij hopen u toch nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Vriendelijke groet,

Emmanuel

Beoordeeld op 21 februari 2021

Een mens wil er wel eens tussenuit en met het mooie lenteweer weet je dat het op de super toeristische plekjes erg druk zal worden. Dus even een ander plekje gezocht én gevonden. Ons verblijf in Martin's Agora is zeer goed meegevallen. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer "studio" was netjes, mooi en ruim. Alles was aanwezig: ijskast, vaatwas, dampkap, kookfornuis, strijkplank... een goede regendouche. Prima bed. Proper en het voelde ook allemaal nieuw of zeer goed onderhouden aan.
    Ook het diner op de kamer was heel erg lekker. Meer dan prima verhouding prijs/kwaliteit en smaak. Ook de ontbijt formule is in orde.
    Wie bv. het Hergé Museum wil bezoeken, kan geen betere uitvalsbasis hebben. Zeker een aanrader dit hotel. Dat trouwens vlak in het centrum is gelegen.

Datum van verblijf: februari 2021
    Emmanuel Didion, Owner van Martin’s Louvain-la-Neuve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2021

Geachte GoalGent,

Beoordeeld op 27 december 2020

We hebben genoten van ons verblijf in dit hotel. De kamer is erg netjes. Het keukentje en de aanwezige faciliteiten (voor bv koffie) zijn een meerwaarde. Het zwembad is prima. We hebben ook genoten van een heerlijk etentje in het restaurant B'Comme.
    Het enige minpuntje was het corona-ontbijt. We moesten dit afhalen aan de balie om in de kamer te nuttigen. Dit ontbijt was corona-proof, maar ondermaats. Naast de verse pistolets was er erg weinig/geen beleg/charcuterie voorzien. Ook fruit hebben we niet gevonden. Choco dan maar... zonde. Hiervoor krijgen ze een 4/5 (ipv 5/5).

Datum van verblijf: juli 2020
    Emmanuel Didion, Owner van Martin’s Louvain-la-Neuve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2020

Hartelijk dank voor de mooie review en de feedback!
    We zijn erg blij met de complimenten over het team en zullen deze zeker delen met het team.
    Met het coronavirus hebben we inderdaad de ontbijtzaal moeten sluiten en is ons ontbijtvoorstel eenvoudiger. Al mijn excuses!

Directeur

Beoordeeld op 17 augustus 2020 via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk genoten van dit prachtige moderne hotel. De kamer zijn zeer ruim en voorzien van alle comfort (inclusief zachte badjassen). In het restaurant B’comme hebben we lekker gedineerd er is een uitgebreide kaart en alles is tot in de puntjes verzorgd. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ook de wellness is zeker een aanrader, de “ dream away massage “ die ik boekte was werkelijk zalig. Wij komen zeker nog eens terug en zouden een verblijf hier zeker aanraden.

Datum van verblijf: augustus 2020

Beoordeeld op 24 november 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden een fantastisch verblijf, niks aan te merken. Personeel was supervriendelijk en zeer behulpzaam. Iedereen sprak ons in het Nederlands aan zodra ze hoorden dat we Nederlandstalig zijn. Af en toe iemand die geen Nederlands sprak, maar dan werden we in het Engels geholpen. Altijd met de glimlach, niets is teveel om de gasten tevreden te houden. Het restaurant is ook een aanrader, alles was even lekker, en zeker niet te duur. Kamers waren ook heel netjes, en heel handig ingericht, met voldoende kastruimte en alles wat je kan wensen. Wij waren supertevreden!

Datum van verblijf: november 2019