eDreams
Travelocity
Orbitz.com
ZenHotels.com70 US$
Beoordeeld op 5 februari 2021

Fijne ontvangst en fijn verblijf in een mooie schone kamer ! Ik ben 2 dagen werkzaam in Westervoort en verblijf 1 x per week in jullie hotel en dat is fantastisch bevallen . Het eten was smaakvol en voldoende . Ik wil dit wekelijkse verblijf graag voortzetten . Tot ziens , Twan van Spaendonk

Datum van verblijf: februari 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Claudia W, General Manager van Campanile Hotel Arnhem Zevenaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2021

Wauw wat een mooie score! Hartelijk bedankt voor uw beoordeling, fijn om te lezen dat uw verblijf goed is bevallen. Wij kijken uit naar de volgende keer, tot snel :) Met vriendelijke groet, Yade - Team Campanile Zevenaar

Beoordeeld op 16 november 2020

Je mag wel wat vaker de kussen vernieuwd worden ,en dat er ook bekers op de kamers zijn voor als we een beker water kunnen pakken verder was alles goed geregeld , en dat er meer hand doeken zijn op de kamers

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Claudia W, General Manager van Campanile Hotel Arnhem Zevenaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2020

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij vinden het fijn om uw feedback te ontvangen, hierdoor kunnen we inspringen op de punten waar nodig. Het is goed om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad. Graag tot ziens! Met gastvrije groet, Celine - Campanile Zevenaar

Beoordeeld op 25 oktober 2020 via mobiele applicatie

Geboekt voor 1 nacht. Gezellige ontvangst en de kamers waren 2 hoog. Gezeuld met koffers. Geen lift. Kamers mogen n beetje mee comfort hebben zoals stopcontacten bij bedhoofd of airco. Verder prima voor n nacht
Ook daar gedineerd. Cheeseburger van wereld klasse. Toppie. Ook t onbijt van ruim voldoende.
Jammer dat t personeel geen mondkapjes op had bij t serveren van t eten. Anders 5 sterren
Verder zeer goed

Datum van verblijf: oktober 2020
Claudia W, General Manager van Campanile Hotel Arnhem Zevenaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2020

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling en mooie score. Mocht u binnenkort weer voor ons kiezen, dan reserveren wij graag een kamer voor u op de begane grond of helpen wij u graag met de koffers :) Graag tot ziens! Met gastvrije groet, Celine -Campanile Zevenaar

Beoordeeld op 14 oktober 2020

het verblijf was goed iets wat gedateerd de badkamer is echt aan een opknap beurt toe. ontvangst was hartelijk het eten was erg lekker ook het ontbijt goed verzorgt. Ook werd er goed aan de corona maatregelen gedacht.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling en mooie score. Mocht u binnenkort weer voor ons kiezen, dan reserveren wij graag een kamer voor u op de begane grond of helpen wij u graag met de koffers :) Graag tot ziens! Met gastvrije groet, Celine - Campanile Zevenaar

Beoordeeld op 11 oktober 2020

Uitstekende service van Celine om een check-in na 23:00u mogelijk te maken. Fijne kamer met een zeer goede badkamer, uitgebreid Tv-aanbod en een zeer goede Wifi. Ontspannen sfeer. We hebben door omstandigheden helaas niet van het ontbijtbuffet gebruik kunnen maken.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group

Wauw, wat een geweldige score! Wat fijn dat u de moeite neemt om uw ervaring van uw recente verblijf kenbaar te maken. Hartelijk dank hiervoor en graag tot ziens bij Campanile Hotel Zevenaar. Met gastvrije groet, Celine - Campanile Zevenaar