“Heerlijk gegeten”

Bestel online
Geclassificeerd als nr. 2 van 30 Restaurants in Zevenaar
Keukens: Chinees
16 maart 2020 beoordeeld

Vriendelijk personeel en fantastisch gegeten. Er was ruime keuze, ook voor de vegetariërs. Zeker een aanrader!

8 maart 2020 beoordeeld

Na op 6 maart gebruik te gemaakt van de afhaalservice,wilde we met vrienden op 7 maart gaan eten in het restaurant. Niet gereserveerd maar de zeer vriendelijke jongeman bij de ingang kon nog wel iets voor ons regelen. We liepen met hem mee naar de beschikbare tafel. En Chinese dame kwam ons na. Zij vroeg haar collega wat hij aan het doen was. Dat er geen plek meer was en dat alles gereserveerd was tot na 19.30 uur. Dit ging op zijn denigrerende, onbeschofte manier dat wij ons als klant zeer ongemakkelijk voelde. We konden weer gaan. Het eten is dan oké, de service echt slecht! Voor ons geen Asian Spoon meer!

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwamen er voor de 3e keer. Kwaliteit van de gerechten loopt terug. Veel gefrituurd met veel deeg. Komt allemaal wat vet over. Je mag 5 keer bestellen. Wij kwamen niet verder dan 3. Reden was dat je lang moest wachten op de gerechten en door het vet zaten wij snel vol. Bij ronde 3 maak je nog kans op een gerecht uit ronde 1. Bij de gerechten mis je echte smaak. Lijkt veel op elkaar, uitzonderingen daar gelaten. De sushi is droog (vers?)
Bediening is goed maar zijn afhankelijk van de keuken en de bar. Was soms lang wachten op een drankje.
Het was onze laatste keer.

28 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi ingericht, maar eten matig.
Je kan in 5 rondes telkens 3 gerechtjes bestellen, maar het duurde erg lang voordat de gerechten naar de tafel werden gebracht. Ook kwamen sommige gerechten pas 2 rondes later. Na een tijd al geen gerechtjes te hebben gekregen, werd er na het dessert nog gerechtjes gebracht en werd er toch wel raar gekeken dat we deze niet meer hoefde. Werd wel goed gecontroleerd of we dan niet onnodig te veel besteld hadden.

Datum van bezoek: februari 2020
2 februari 2020 beoordeeld

Prijs/ kwaliteits verhouding is top. Lekker eten en vriendelijk personeel. Echt een aanrader. Hier al eerder eten besteld en dat beviel zo goed dat we besloten om ook in het restaurant te gaan eten.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Asian Spoon bekeken, bekeken ook

In Asian Spoon geweest? Deel je ervaringen!