“Mooi terras”
Beoordeling van Be Burger Zaventem

Be Burger Zaventem
Geclassificeerd als nr. 18 van 100 Restaurants in Zaventem
Beschrijving: Be Burger Zaventem was het eerste restaurant van de Be Burger-familie. Het is gevestigd in het gebouw van de oude Stockmansmolen waardoor er een heel gezellig en atypisch sfeertje hangt. Be Burger Zaventem beschikt over een ruim terras waar u terecht kan bij mooi weer. De eerste verdieping van het restaurant biedt plaats aan evenementen. Bovenop de kwaliteitsvolle burgers en de standaard uitstekende service kan u daar samen met uw genodigden ook genieten van een biljart- en kickertafel.
13 augustus 2020 beoordeeld

Lekkere burgers, mooi terras. Menu via QR code, mondmaskers strikt verplicht. Alleen gek dat je bij bol ijs geen lepel krijgt en dit 2x moet vragen - antwoord 'we dachten dat het met een vork ook wel ging'. Ook leuk voor snelle lunch met collega's.

Datum van bezoek: augustus 2020
281sebad, Owner van Be Burger Zaventem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2020

Bedankt Altihia!
Anna

16 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere hamburgers en veel verschillende keuzes. Snelle bediening indien nodig voor een zakenlunch. 's Avonds kan het iets rustigere. Prijs-kwaliteit prima.

Datum van bezoek: november 2019
281sebad, Propriétaire van Be Burger Zaventem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2019

Bedankt voor uw bezoek en uw bericht, hiermee kunnen we ons verbeteren

2 november 2019 beoordeeld

Met een grote groep van 12 snel en lekker eten is niet altijd eenvoudig. De parking is groot en makkelijk te bereiken. Iedereen is welkom en we worden op het terras geinstalleerd. Correcte bediening. De burgers zijn goed en de keuze van bereidingen is ruim. Dus ieder komt aan zijn trekken. De luim was goed, een goed teken.

Datum van bezoek: mei 2019
23 oktober 2019 beoordeeld

het was niet te eten! ik was zelfs aan het overgeven op leo! hij zat zelfs te huilen omdat hij het niet lekker vond! ocharme ziel! (stiekem zat ik hem ui te lachen)

Datum van bezoek: september 2019
281sebad, Propriétaire van Be Burger Zaventem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2019

Hallo, we begrijpen uw opmerking niet.

Kunt u ons per post meer informatie sturen?

info@beburger.be

Dankjewel

5 september 2019 beoordeeld

Samen met collega's komen lunchen.
Duurde lang voor we bestelden. Duurde nog langer voor we onze hamburgers kregen.
De hamburgers waren lekker en voldoende. Service kon beter.
Van begin tot einde had ik bevroren voeten... niet gezellig om te lunchen dus.
Ik kom wellicht niet meer terug.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Be Burger Zaventem bekeken, bekeken ook

Woluwe-St-Pierre, Brussel

Zaventem, Vlaams-Brabant
Leuven, Vlaams-Brabant

In Be Burger Zaventem geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.