“Lekker gegeten, maar bediening spreekt geen woord Nederlands ”
Beoordeling van L' Ascoli

L' Ascoli
Geclassificeerd als nr. 11 van 98 Restaurants in Zaventem
28 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de middag hebben wij hier lekker gegeten. We namen de tagliolini met tomaat en als dessert de tiramisu. Beide gerechten waren heel lekker, zeker een aanrader. Ook het interieur is gezellig en aangenaam om te zitten. Enkel jammer dat niemand van de bediening die wij gezien hebben, een woord Nederlands sprak en hier ook geen enkele moeite voor deed. Alles werd meteen in het Frans uitgelegd. Dit is jammer, want dit komt meteen minder klantvriendelijk over.

Datum van bezoek: oktober 2019

26 april 2019 beoordeeld

Onvriendelijke bediening die ons uitsluitend in het Frans wou te woord staan.
Overdreven gezouten gerechten.
Flessen water geopend en aangerekend zonder dit te vragen.
Teveel aangerekend en men wou dit niet rechtzetten nadat er al betaald was.

Datum van bezoek: april 2019
13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het betere Italiaanse restaurant in Zaventem, aanrader met klanten. Zeer vriendelijke bediening, mooi maar klassiek interieur. Zalig pasta gegeten, ik kom zeker terug.

Datum van bezoek: april 2019
13 maart 2019 beoordeeld

Wij waren hier als nederlanders met Belgische collega's. Personeel sprak alleen Frans dus wij als nederlanders stonden al op achterstand. Eten was prima maar bediening was niet zo. En als je als man naar het toilet wil moet je gebukt plassen anders stoot je je hoofd tegen het schuine plafond.

Datum van bezoek: januari 2019
1 februari 2019 beoordeeld

Honderde keren voorbij gereden...dan toch is gaan eten.
Echte Italiaanse keuken.Bediening vriendelijk en oké.
De wijnen waren van zéér goede kwaliteit.
1 min puntje we zijn er gaan eten in januari en het was er vrij koud binnen we zaten aan het raam aan de straatkant.Ze hebben dit proberen op te lossen met een electric vuurtje erbij te zetten....niet evident.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die L' Ascoli bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

Kraainem, Vlaams-Brabant

In L' Ascoli geweest? Deel je ervaringen!