“Gezellig eten gaan”

Ristorante Pizzeria Mercato
Geclassificeerd als nr. 10 van 100 Restaurants in Zaventem
Keukens: Italiaans
15 augustus 2020 beoordeeld

In dit restaurant kom ik nu al jaren. Het is er goed gezellig en betaalbaar. Gezellig als je in de juiste zaal zit. Moeilijk te boeken in het Nederlands. Vandaag in de warmte mochten we aanvankelijk niet buiten zitten en werden we met 7 in een zeer warme tot hete ruimte gezet. Het personeel stond niet open voor buiten daar het weleens kon gaan regenen. De bazin van de zaak is anders.. Daar ik eerst mijn ongenoegen ter kennis bracht van de foute boeking en nu deze hete plaats, heeft Zij het nodige gedaan om Dat we buiten konden zitten. Wees gerust gans de avond heeft het terras volgezeten en het heeft niet geregend. Personeel is correct gebleven en bazin bleef vriendelijk. Kortom een echte aanrader. We hebben wel geen degustief gekregen maar dat begrijp ik wel hoor. Nogmaals samengevat: top pizzeria!

Datum van bezoek: augustus 2020

8 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, vriendelijke bediening, leuk kader. Pizza’s zijn aan te raden. De pasta vongole is lekker, doch er hadden wel iets meer vongole op gemogen.

Datum van bezoek: maart 2020
9 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening en uitstekend eten. Zeker aan te raden voor wie eens lekker wil gaan eten in Zaventem.

Datum van bezoek: februari 2020
27 november 2019 beoordeeld

Veel te druk, niet wat we verwacht hadden, 3-gangen in minder dan een uur op tafel.
Geen tijd en op het onbeleefde af, borden werden afgeruimd voordat iedereen gedaan had met eten. We hadden veel meer en veel beter verwacht.
Het eten was OK, ook al was de hoofdschotel niet wat we gekozen hadden van de voorgestelde menu. Het was eigenlijk een complete ontgoocheling. Zeer spijtig, geen aanrader !

Datum van bezoek: november 2019
27 november 2019 beoordeeld

We keken er allemaal na uit om nog gezellig te eten na ons teamevent. We hadden op voorhand gekozen uit de menu welk voorgerecht en hoofdgerecht iedereen wou eten. Toen we aankwamen was het zeer druk en stonden we in de weg. Wanneer we aan onze tafel zaten, kwam de aperitief al snel aan. Maar we waren nog niet goed aan ons glas begonnen of het voorgerecht stond er al.
In dit tempo gingen we verder.
Op minder dan een uur hadden we ons voor- hoofdgerecht en dessert.
Allemaal lekker, maar als een blok op onze maag omdat we dit zo snel hadden moeten opeten.
De borden weg afgeruimd terwijl er nog mensen aan het eten waren.
Drinken bestellen ging moeizaam.
Het was voor ons een teleurstelling gezien we hier zoveel goeds hadden gehoord

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Ristorante Pizzeria Mercato bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

Zaventem, Vlaams-Brabant
Kraainem, Vlaams-Brabant

In Ristorante Pizzeria Mercato geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.