“Kroatische keuken”

20:00
Geclassificeerd als nr. 13 van 100 Restaurants in Zaventem
Keukens: Oost-Europees
8 april 2018 beoordeeld

Restaurant op het Kerkplein van Zaventem.
De ontvangst en bediening zijn heel vriendelijk.
De vleesgerechten zijn gewoon lekker. Het bijhorende koolslaatje viel in de smaak.
Geen hoogvlieger, maar goed voor een avondje uit.

Datum van bezoek: april 2018

15 februari 2018 beoordeeld

Aan het kerkplein van Zaventem, achteraan, kwamen mijn man en ik voor Valentijn terecht... Gewoon samen iets eten, zonder gedoe. Een onbekende voor ons maar wat een meevaller! Vriendelijke, correcte, behulpzame bediening. En het eten! Wauw, gewoon. We houden van een goed stuk vlees en wie dat nog doet komt daar zeker aan zijn trekken. Ik had de Scampi Plitvice genomen: scampi gewikkeld in... Weet je wat? Ga het maar zelf ontdekken! :-) Aangezien dit restaurant ook kindvriendelijk is, gaan we zeker nog eens terug. Top ontdekking.

Datum van bezoek: februari 2018
10 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede keuken, typisch Kroatische gerechten... eerlijke prijzen.... ook de wijnen. Bediening zeer vriendelijk... baas dient op.. Familiezaak, ook in de keuken.. Wij komen hier al jaren..De moeite waard..!

Datum van bezoek: januari 2018
27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening,lekker vlees,spijtig waren de diepvriesfrietjes een beetje te veel gebakken en dus hard.

Datum van bezoek: juli 2017
29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Best wel lekker, maar soms wat te aangebrand, moet je van houden. Kroatische wijn is lekker, maar niet de juiste temperatuur. Lekker sorbetijs als toetje. Ik zou er nog wel eens gaan eten als ik in Zaventem overnacht.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Vinograd bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Vinograd geweest? Deel je ervaringen!