“Familiaal restaurant”

20:00
Geclassificeerd als nr. 18 van 100 Restaurants in Zaventem
Keukens: Oost-Europees
27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening,lekker vlees,spijtig waren de diepvriesfrietjes een beetje te veel gebakken en dus hard.

Datum van bezoek: juli 2017

29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Best wel lekker, maar soms wat te aangebrand, moet je van houden. Kroatische wijn is lekker, maar niet de juiste temperatuur. Lekker sorbetijs als toetje. Ik zou er nog wel eens gaan eten als ik in Zaventem overnacht.

Datum van bezoek: mei 2017
19 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegrild vlees! Warme ontvangst! Bijna op vakantie! En dit voor een budget dat zeer goed meevalt.

Datum van bezoek: april 2017
10 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten, echt een aanrader tegen heel correcte prijzen. In het weekend zeker reserveren, verder heel vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: maart 2017
27 februari 2017 beoordeeld

Een aanrader voor wie graag eens proeft van de Kroatische keuken.
Lekkere gegrilde worstjes met dito sausjes.
Vlotte en vriendelijke bediening, beschouw het als een top restaurant van de Kroatische keuken.

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die Vinograd bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Vinograd geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.