“Een schande & niet lekker!”
Beoordeling van Sawadee

Sawadee
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 27 van 100 Restaurants in Zaventem
Keukens: Thais
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
23 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden besteld bij Sawadee op 15/09. Nadat we al meer dan 1,5u op ons eten hadden moeten wachten, bleek dat ze ons de verkeerde bestelling hadden geleverd. Toen wij hiervoor telefonisch contact opnamen met hun (direct nadat we HUN fout hadden opgemerkt), hebben ze ons simpelweg gevraagd om het foute gerecht desondanks op te eten omdat hun keuken ondertussen al gesloten was. Toen wij hierop nee zeiden, boden ze ons een voucher aan in hun restaurant. Aangezien we duidelijk niet tevreden waren met hun diensten en absoluut niet van plan waren om hier ooit nog te bestellen, zijn we telefonisch overeengekomen met het restaurant dat ons geld ging teruggestort worden op onze rekening indien we een mail stuurden met al onze info in. Nadat we deze mail (zie bijlage) gestuurd hadden, hebben we NOOIT een antwoord of ons geld gekregen. Toen ik na enkele dagen hun hiervoor belde, verzekerde een vrouw mij dat het geld de volgende dag gestort ging worden. Uiteraard, nooit gestort geweest! Hiervoor hebben we dan opnieuw telefonisch contact met hun opgenomen (na meer dan 2 weken te wachten op ons geld sinds het vorige telefoontje omdat ze in verlof waren), waarop ze ons hebben gevraagd de mail opnieuw te sturen. Heel jammer dat we deze mail dan OPNIEUW sturen, gewoon om het antwoord te krijgen dat we toch de voucher krijgen in plaats van ONS geld.
Dit hele gebeuren is een echte schande en hierboven op waren de gerechten dat we wel gekregen hadden NIET lekker. Ik kan enkel hopen dat mijn recensie ervoor zorgt dat anderen ergens anders bestellen en op deze manier wel kunnen genieten van hun maaltijd. Jammer dat het restaurant niet eens het respect had om normaal met ons te communiceren zodat wij hier niet al deze moeite in hadden moeten steken om uiteindelijk NIET ONS geld terug te krijgen door HUN fouten.

Datum van bezoek: september 2021
62Marc, Owner van Sawadee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2021

Heel kort: u bestelde een curry runds= u krijgde curry scampi / was dat lekker?
Ok een fout is gebeurd dan kan je een voucher krijgen dit is een normal geste bij een restaurant de rest is subjectief!
U mag nog altijd bestelling met uw voucher.
Shaming us in all social media wont get you far, accept the voucher if you like :-)
No bad feelings ! Fijne weekend

19 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We were here on 19/06/2021.
The food was very good, but the portion was half the size it used to be.
We have been here about 20 times because it is close to our house and is always delicious.
We normally like coming here, but we will never come here again because we left hungry.
They were also only 2 staff, I spent 10min trying to order an extra portion of rice, without success.

Wij waren hier op 19/06/2021.
Het eten was erg lekker, maar de portie was de helft kleiner dan het vroeger was.
We zijn hier al zo'n 20 keer geweest omdat het vlak bij ons huis is en altijd lekker is.
We komen hier normaal graag, maar we zullen hier nooit meer komen omdat we hongerig vertrokken.
Ze waren ook maar met 2 man personeel, ik heb 10min geprobeerd om een extra portie rijst te bestellen, zonder succes.

Datum van bezoek: mei 2021
62Marc, General Manager van Sawadee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2021

It is well known that at the moment its very hard to find horeca staff so yes we try to please all customers and we don't charge for extras as most restaurants do so yes i would say come and try us again. Tip: try our mocktails served in a 30 ml glass ;-)

8 januari 2021 beoordeeld

Bij poging tot bestelling take-away... eerst reactie, bestelling telefonisch doorgegeven en uur van afhaal gekregen... als plots de lijn wordt onderbroken. Dat dacht ik tenminste... Probeer meerdere keren terug te bellen, ze nemen niet meer op... Blijkt dat ze ingehangen hadden en dat de keuken het te druk had... Dit sturen ze later via een bericht... Dit kan zo zijn maar het is elementaire beleefdheid dat dit dan gewoon telefonisch even wordt geduid ipv zonder iets te zeggen op te hangen...

Datum van bezoek: januari 2021
Maya537, General Manager van Sawadee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2021

Te druk is te druk! Wij zijn open vanaf 16h en kan ook via email bestellen zodat uw bestelling op tijd is ontvangen. Op = Op en ja uit beleefheid hebben wij 2 keer gecontacteerd.
Groetjes

3 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier nu aan het eten 3 oktober om 17:44 en ze geven hier veel eten voor een weinige prijs
En dat ook nog super lekker
En het is hier gezellig
Zalig om hier te komen eten

Datum van bezoek: oktober 2020
Maya537, Owner van Sawadee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2020

Dank u, super dat jullie het lekker vond

16 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ging hier regelmatig Thai afhalen. Was lekker, echte Thaise keuken, en redelijk geprijsd. Na hun sluiting terug geweest en was zeer teleurgesteld: prijzen waren gestegen met ongeveer 3!!! euro per gerecht, de porties waren kleiner en er zaten plots ingrediënten in de gerechten die er vroeger niet inzaten en er ook niet in horen te zijn.
Onbegrijpelijke ingreep van het management. Ze zijn een vaste klant kwijt!

Datum van bezoek: augustus 2020
Maya537, Owner van Sawadee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2020

We namen de tijd om ons bedrijf en het menu met 140 gerechten te bekijken en concentreerden ons op de afhaalmarkt tegen lage prijzen versus de lage verkoop vanwege de huidige Corona-omstandigheden, en we konden niet volhouden om tegen die prijzen te verkopen, ook wilden wij niet dat de kwaliteit naar beneden gingen gaan dus als resultaat hebben we onze gerechten verbeterd en verfijnd.
Onze richting is nu de kwaliteit in plaats van kwantiteit.

Bij u gerecht zijn er meer groenten, broccoli, bloemkool, groene bonen etc.. dagelijks rechstreeks van de markt, groenten horen bij goede kwaliteit van eten!!!!

Blijf gezond en veilig.

Reizigers die Sawadee bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Sawadee geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.