“Take away”

Keukens: Thais
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
8 januari 2021 beoordeeld

Bij poging tot bestelling take-away... eerst reactie, bestelling telefonisch doorgegeven en uur van afhaal gekregen... als plots de lijn wordt onderbroken. Dat dacht ik tenminste... Probeer meerdere keren terug te bellen, ze nemen niet meer op... Blijkt dat ze ingehangen hadden en dat de keuken het te druk had... Dit sturen ze later via een bericht... Dit kan zo zijn maar het is elementaire beleefdheid dat dit dan gewoon telefonisch even wordt geduid ipv zonder iets te zeggen op te hangen...

Datum van bezoek: januari 2021
Maya537, General Manager van Sawadee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2021

Te druk is te druk! Wij zijn open vanaf 16h en kan ook via email bestellen zodat uw bestelling op tijd is ontvangen. Op = Op en ja uit beleefheid hebben wij 2 keer gecontacteerd.
Groetjes

3 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier nu aan het eten 3 oktober om 17:44 en ze geven hier veel eten voor een weinige prijs
En dat ook nog super lekker
En het is hier gezellig
Zalig om hier te komen eten

Datum van bezoek: oktober 2020
Maya537, Owner van Sawadee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2020

Dank u, super dat jullie het lekker vond

16 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ging hier regelmatig Thai afhalen. Was lekker, echte Thaise keuken, en redelijk geprijsd. Na hun sluiting terug geweest en was zeer teleurgesteld: prijzen waren gestegen met ongeveer 3!!! euro per gerecht, de porties waren kleiner en er zaten plots ingrediënten in de gerechten die er vroeger niet inzaten en er ook niet in horen te zijn.
Onbegrijpelijke ingreep van het management. Ze zijn een vaste klant kwijt!

Datum van bezoek: augustus 2020
Maya537, Owner van Sawadee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2020

We namen de tijd om ons bedrijf en het menu met 140 gerechten te bekijken en concentreerden ons op de afhaalmarkt tegen lage prijzen versus de lage verkoop vanwege de huidige Corona-omstandigheden, en we konden niet volhouden om tegen die prijzen te verkopen, ook wilden wij niet dat de kwaliteit naar beneden gingen gaan dus als resultaat hebben we onze gerechten verbeterd en verfijnd.
Onze richting is nu de kwaliteit in plaats van kwantiteit.

Bij u gerecht zijn er meer groenten, broccoli, bloemkool, groene bonen etc.. dagelijks rechstreeks van de markt, groenten horen bij goede kwaliteit van eten!!!!

Blijf gezond en veilig.

16 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bestelden regelmatig take away. Voor de covid periode waren we zeer tevreden over de kwaliteit. Nu zijn de porties echter kleiner, is de smaak niet meer hetzelfde en bovendien zijn de prijzen serieus opgeslagen.

Datum van bezoek: augustus 2020

Sorry voor uw ervaring, het is niet de bedoeling dat u kleinere porties krijgt.
Onze richting is nu de kwaliteit in plaats van kwantiteit.
Ik zou zegen gevens ons nog een kaans, het is echt beter...

16 augustus 2020 beoordeeld

Na de heropening werkt er blijkbaar een nieuwe kok, kleinere porties, minder smaak en hogere prijzen. Voorheen vaste klant, nu niet meer

Onze richting is nu de kwaliteit in plaats van kwantiteit.
Geen nieuwe kok, je hebt natuurlijk het recht om te kiezen waar je eet. Blijf gezond en veilig.

Reizigers die Sawadee bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Sawadee geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.