“Van vaste klant naar nooit meer!”
Beoordeling van Sawadee

Sawadee
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 26 van 100 Restaurants in Zaventem
Keukens: Thais
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
16 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ging hier regelmatig Thai afhalen. Was lekker, echte Thaise keuken, en redelijk geprijsd. Na hun sluiting terug geweest en was zeer teleurgesteld: prijzen waren gestegen met ongeveer 3!!! euro per gerecht, de porties waren kleiner en er zaten plots ingrediënten in de gerechten die er vroeger niet inzaten en er ook niet in horen te zijn.
Onbegrijpelijke ingreep van het management. Ze zijn een vaste klant kwijt!

Datum van bezoek: augustus 2020
Maya537, Owner van Sawadee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2020

We namen de tijd om ons bedrijf en het menu met 140 gerechten te bekijken en concentreerden ons op de afhaalmarkt tegen lage prijzen versus de lage verkoop vanwege de huidige Corona-omstandigheden, en we konden niet volhouden om tegen die prijzen te verkopen, ook wilden wij niet dat de kwaliteit naar beneden gingen gaan dus als resultaat hebben we onze gerechten verbeterd en verfijnd.
Onze richting is nu de kwaliteit in plaats van kwantiteit.

Bij u gerecht zijn er meer groenten, broccoli, bloemkool, groene bonen etc.. dagelijks rechstreeks van de markt, groenten horen bij goede kwaliteit van eten!!!!

Blijf gezond en veilig.

16 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bestelden regelmatig take away. Voor de covid periode waren we zeer tevreden over de kwaliteit. Nu zijn de porties echter kleiner, is de smaak niet meer hetzelfde en bovendien zijn de prijzen serieus opgeslagen.

Datum van bezoek: augustus 2020

Sorry voor uw ervaring, het is niet de bedoeling dat u kleinere porties krijgt.
Onze richting is nu de kwaliteit in plaats van kwantiteit.
Ik zou zegen gevens ons nog een kaans, het is echt beter...

16 augustus 2020 beoordeeld

Na de heropening werkt er blijkbaar een nieuwe kok, kleinere porties, minder smaak en hogere prijzen. Voorheen vaste klant, nu niet meer

Onze richting is nu de kwaliteit in plaats van kwantiteit.
Geen nieuwe kok, je hebt natuurlijk het recht om te kiezen waar je eet. Blijf gezond en veilig.

31 januari 2020 beoordeeld

Ik heb dit restaurant al regelmatig bezocht. Normaal gezien was ik zeer tevreden.
De laatste maal waren de groenten in mijn gerecht echter nog rauw.
Ik heb dit gemeld aan de dame die opdiende en aan de dame die ontvangen heeft.
'Thanks for your feedback' is toch zwakjes als reactie en nodigt niet meteen uit om terug te gaan.

Datum van bezoek: januari 2020
18 oktober 2019 beoordeeld

Er liep een rat in het restaurant. Heel onbeleefd personeel. Alleen maar uit op winst. Eten was vies mijn honger was over als ik de rat zag

Datum van bezoek: oktober 2019
Maya537, Owner van Sawadee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2019

Beste Nathalie,

Wij werken met Rentokil, zij zijn experten in ongediertebestrijding en er zijn GEEN ongewenste dieren in het gebouw.

Deze beoordeling is duidelijk met slechte bedoelingen.

Gisteravond waren we volgeboekt en een tafel van zes was 30 minuten te laat en liet het ons niet weten dus we gaven de tafel aan vaste klanten, jullie waren duidelijk niet content. Ik zou niet willen denken dat jullie meiden proberen onze uitstekende reputatie te beschadigen.

Maru

Reizigers die Sawadee bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Sawadee geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.