“Voor Corona een aanrader, nu een teleurstelling”
Beoordeling van Sawadee

Sawadee
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 26 van 100 Restaurants in Zaventem
Keukens: Thais
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
16 augustus 2020 beoordeeld

Na de heropening werkt er blijkbaar een nieuwe kok, kleinere porties, minder smaak en hogere prijzen. Voorheen vaste klant, nu niet meer

Datum van bezoek: augustus 2020
Maya537, Owner van Sawadee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2020

We namen de tijd om ons bedrijf en het menu met 140 gerechten te bekijken en concentreerden ons op de afhaalmarkt tegen lage prijzen versus de lage verkoop vanwege de huidige Corona-omstandigheden, en we konden niet volhouden om tegen die prijzen te verkopen, ook wilden wij niet dat de kwaliteit naar beneden gingen gaan dus als resultaat hebben we onze gerechten verbeterd en verfijnd.
Onze richting is nu de kwaliteit in plaats van kwantiteit.
Geen nieuwe kok, je hebt natuurlijk het recht om te kiezen waar je eet. Blijf gezond en veilig.

31 januari 2020 beoordeeld

Ik heb dit restaurant al regelmatig bezocht. Normaal gezien was ik zeer tevreden.
De laatste maal waren de groenten in mijn gerecht echter nog rauw.
Ik heb dit gemeld aan de dame die opdiende en aan de dame die ontvangen heeft.
'Thanks for your feedback' is toch zwakjes als reactie en nodigt niet meteen uit om terug te gaan.

Datum van bezoek: januari 2020
18 oktober 2019 beoordeeld

Er liep een rat in het restaurant. Heel onbeleefd personeel. Alleen maar uit op winst. Eten was vies mijn honger was over als ik de rat zag

Datum van bezoek: oktober 2019
Maya537, Owner van Sawadee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2019

Beste Nathalie,

Wij werken met Rentokil, zij zijn experten in ongediertebestrijding en er zijn GEEN ongewenste dieren in het gebouw.

Deze beoordeling is duidelijk met slechte bedoelingen.

Gisteravond waren we volgeboekt en een tafel van zes was 30 minuten te laat en liet het ons niet weten dus we gaven de tafel aan vaste klanten, jullie waren duidelijk niet content. Ik zou niet willen denken dat jullie meiden proberen onze uitstekende reputatie te beschadigen.

Maru

26 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik neem geregeld klanten mee naar dit restaurant voor een kwalitatieve lunch in een mooi decor (het terras is ook top bij goed weer). Het eten is vers en smaakvol. Het business lunch menu is een ideale optie: goed van prijs en de gerechten volgen mekaar snel op. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
19 september 2019 beoordeeld

Overheerlijk Thai's restaurant. We hebben het 3 gangen menu van de chef besteld en genoten van de smaken. ikzelf hou heel erg van pikant eten maar dit was niet echt pittig. Wil je het pikanter zoals ik dan zouden ze je een potje met pepertjes moeten kunnen aanbieden in plaats van de gedroogde chilli. Voor de rest een leuke gezellige Thai en vriendelijke bediening !!!

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Sawadee bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Sawadee geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.