“Rat in restaurant”

Keukens: Thais
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
18 oktober 2019 beoordeeld

Er liep een rat in het restaurant. Heel onbeleefd personeel. Alleen maar uit op winst. Eten was vies mijn honger was over als ik de rat zag

Datum van bezoek: oktober 2019
Maya537, Owner van Sawadee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2019

Beste Nathalie,

Wij werken met Rentokil, zij zijn experten in ongediertebestrijding en er zijn GEEN ongewenste dieren in het gebouw.

Deze beoordeling is duidelijk met slechte bedoelingen.

Gisteravond waren we volgeboekt en een tafel van zes was 30 minuten te laat en liet het ons niet weten dus we gaven de tafel aan vaste klanten, jullie waren duidelijk niet content. Ik zou niet willen denken dat jullie meiden proberen onze uitstekende reputatie te beschadigen.

Maru

26 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik neem geregeld klanten mee naar dit restaurant voor een kwalitatieve lunch in een mooi decor (het terras is ook top bij goed weer). Het eten is vers en smaakvol. Het business lunch menu is een ideale optie: goed van prijs en de gerechten volgen mekaar snel op. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
19 september 2019 beoordeeld

Overheerlijk Thai's restaurant. We hebben het 3 gangen menu van de chef besteld en genoten van de smaken. ikzelf hou heel erg van pikant eten maar dit was niet echt pittig. Wil je het pikanter zoals ik dan zouden ze je een potje met pepertjes moeten kunnen aanbieden in plaats van de gedroogde chilli. Voor de rest een leuke gezellige Thai en vriendelijke bediening !!!

Datum van bezoek: september 2019
21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdagavond op advies van een collega komen eten met mijn vrouw. We kregen een leuk plekje aan het raam in het gezellig drukke restaurant. Het interieur was ingericht met smaak. Je merkt dat je in een Thais restaurant zit (gelukkig :-)) maar zonder overdreven ktscherige details. Heel smaakvol ingericht ! Bediening zeer attent in een drukke avond service. Chapeau ! Steeds met de glimlach en niets teveel als je een vraag stelt. Mooie gevarieerde kaart en niet onbelangrijk... je proeft dat men werkt met verse producten a la minute bereidt. Daarom misschien een iets langere wachttijd dan gemiddeld ? Dat nemen we er graag bij. Als een restaurantbezoek snel snel moet gaan... misschien Mc Donald of Quick ? Kortom zeer lekker gegeten in een gezellig kader. Huiswijn meer dan aanvaardbaar. Rekening op het einde idem.
Tot volgende keer team Sawadee ! Keep on going

Datum van bezoek: juli 2019
27 maart 2019 beoordeeld

Hier kun je een lekkere schotel eten voor een eerlijke prijs, correcte bediening, mooie wijnkaart en variëteit op het menu. Zeker reserveren want het is er druk. Je kunt hier ook afhalen. Het interieur kon beter.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Sawadee bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Sawadee geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.