“Uitermate lekker, snelle bediening, mooi interieur”
Beoordeling van Sawadee

Sawadee
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 26 van 100 Restaurants in Zaventem
Keukens: Thais
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
26 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik neem geregeld klanten mee naar dit restaurant voor een kwalitatieve lunch in een mooi decor (het terras is ook top bij goed weer). Het eten is vers en smaakvol. Het business lunch menu is een ideale optie: goed van prijs en de gerechten volgen mekaar snel op. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

19 september 2019 beoordeeld

Overheerlijk Thai's restaurant. We hebben het 3 gangen menu van de chef besteld en genoten van de smaken. ikzelf hou heel erg van pikant eten maar dit was niet echt pittig. Wil je het pikanter zoals ik dan zouden ze je een potje met pepertjes moeten kunnen aanbieden in plaats van de gedroogde chilli. Voor de rest een leuke gezellige Thai en vriendelijke bediening !!!

Datum van bezoek: september 2019
21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdagavond op advies van een collega komen eten met mijn vrouw. We kregen een leuk plekje aan het raam in het gezellig drukke restaurant. Het interieur was ingericht met smaak. Je merkt dat je in een Thais restaurant zit (gelukkig :-)) maar zonder overdreven ktscherige details. Heel smaakvol ingericht ! Bediening zeer attent in een drukke avond service. Chapeau ! Steeds met de glimlach en niets teveel als je een vraag stelt. Mooie gevarieerde kaart en niet onbelangrijk... je proeft dat men werkt met verse producten a la minute bereidt. Daarom misschien een iets langere wachttijd dan gemiddeld ? Dat nemen we er graag bij. Als een restaurantbezoek snel snel moet gaan... misschien Mc Donald of Quick ? Kortom zeer lekker gegeten in een gezellig kader. Huiswijn meer dan aanvaardbaar. Rekening op het einde idem.
Tot volgende keer team Sawadee ! Keep on going

Datum van bezoek: juli 2019
27 maart 2019 beoordeeld

Hier kun je een lekkere schotel eten voor een eerlijke prijs, correcte bediening, mooie wijnkaart en variëteit op het menu. Zeker reserveren want het is er druk. Je kunt hier ook afhalen. Het interieur kon beter.

Datum van bezoek: maart 2019
9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn net weggelopen van bij Sawadee... na bijna twee uur wachten hadden wij onze hoofdgerechten nog niet gekregen! Na bijna een uur wachten hebben wij beleefd gevraagd waar onze voorgerechten bleven? Er werd ons geantwoord dat er vele grote groepen in het restaurant zaten en dat zij voor ons aangekomen waren...Uiteindelijk kwamen onze voorgerechten: 4 soepen en 1 loempia...dan niets meer voor 45 minuten toen wij besloten dat het genoeg was...aan de kassa beweerde de bazin dat vele tafels evenlang als ons moesten wachten. Noch heeft zij zich ooit veronstchuldigd voor zulke lange wachttijd...Dus denk ik dat lang wachten en "zero service" mindset bij het DNA van dit adres behoren...bovendien zijn de prijzen zeker niet goedkoop (wij waren toch goed voor een rekening boven 70€ voor 1 drank +1 voorgerecht/persoon). Misschien goed dat jullie het op voorhand weten...Wat mij betreft: Never again!

Datum van bezoek: maart 2019
62MarkT, Owner van Sawadee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2019

Ik beantwoord je als zaakvoerder en niet anoniem zoals uw recensie.
Ik kan mijn excuses aanbieden voor de vertraging bij het brengen van jullie hoodgerecht na 45 minuten en de manager zei geen sorry, dus ik zeg sorry voor de vertraging, klanten zijn terugkomen van ski vakantie en ja, het werd druk maar ik kan geen sorry zeggen dat het zo druk werd die avond.
U mag kiezen uw volgende adress om te dineren maar wees zeker als het druk wordt vertragingen kunnen gebeuren, wij koken alles a la minute en verse dus ja...

Reizigers die Sawadee bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Sawadee geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.