“Super adresje ontdekt !”
Beoordeling van Sawadee

Sawadee
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 26 van 100 Restaurants in Zaventem
Keukens: Thais
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdagavond op advies van een collega komen eten met mijn vrouw. We kregen een leuk plekje aan het raam in het gezellig drukke restaurant. Het interieur was ingericht met smaak. Je merkt dat je in een Thais restaurant zit (gelukkig :-)) maar zonder overdreven ktscherige details. Heel smaakvol ingericht ! Bediening zeer attent in een drukke avond service. Chapeau ! Steeds met de glimlach en niets teveel als je een vraag stelt. Mooie gevarieerde kaart en niet onbelangrijk... je proeft dat men werkt met verse producten a la minute bereidt. Daarom misschien een iets langere wachttijd dan gemiddeld ? Dat nemen we er graag bij. Als een restaurantbezoek snel snel moet gaan... misschien Mc Donald of Quick ? Kortom zeer lekker gegeten in een gezellig kader. Huiswijn meer dan aanvaardbaar. Rekening op het einde idem.
Tot volgende keer team Sawadee ! Keep on going

Datum van bezoek: juli 2019

27 maart 2019 beoordeeld

Hier kun je een lekkere schotel eten voor een eerlijke prijs, correcte bediening, mooie wijnkaart en variëteit op het menu. Zeker reserveren want het is er druk. Je kunt hier ook afhalen. Het interieur kon beter.

Datum van bezoek: maart 2019
9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn net weggelopen van bij Sawadee... na bijna twee uur wachten hadden wij onze hoofdgerechten nog niet gekregen! Na bijna een uur wachten hebben wij beleefd gevraagd waar onze voorgerechten bleven? Er werd ons geantwoord dat er vele grote groepen in het restaurant zaten en dat zij voor ons aangekomen waren...Uiteindelijk kwamen onze voorgerechten: 4 soepen en 1 loempia...dan niets meer voor 45 minuten toen wij besloten dat het genoeg was...aan de kassa beweerde de bazin dat vele tafels evenlang als ons moesten wachten. Noch heeft zij zich ooit veronstchuldigd voor zulke lange wachttijd...Dus denk ik dat lang wachten en "zero service" mindset bij het DNA van dit adres behoren...bovendien zijn de prijzen zeker niet goedkoop (wij waren toch goed voor een rekening boven 70€ voor 1 drank +1 voorgerecht/persoon). Misschien goed dat jullie het op voorhand weten...Wat mij betreft: Never again!

Datum van bezoek: maart 2019
62MarkT, Owner van Sawadee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2019

Ik beantwoord je als zaakvoerder en niet anoniem zoals uw recensie.
Ik kan mijn excuses aanbieden voor de vertraging bij het brengen van jullie hoodgerecht na 45 minuten en de manager zei geen sorry, dus ik zeg sorry voor de vertraging, klanten zijn terugkomen van ski vakantie en ja, het werd druk maar ik kan geen sorry zeggen dat het zo druk werd die avond.
U mag kiezen uw volgende adress om te dineren maar wees zeker als het druk wordt vertragingen kunnen gebeuren, wij koken alles a la minute en verse dus ja...

13 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De inrichting is netjes smaakvol en gezellig. Zelfs de toiletten zien er goed uit. De bediening is prima. Het eten: dat is eigenlijk te duur voor wat je er voor krijgt. De kwaliteit is goed, maar ik mis het gevoel van een unieke ervaring.

Datum van bezoek: februari 2019
62MarkT, Director of Sales van Sawadee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2019

freaky dat iemand een foto neemt van de toiletten, het is niet duur het is prijs kwaliteit

6 januari 2019 beoordeeld

Deze zaak voor 1e keer bezocht samen met 2 andere koppels. Het begon al bij de bestelling van de wijn.. Shiraz uit Australie… die hadden ze niet meer, Ok geen probleem, kan gebeuren, geef ons dan maar die Spaanse wijn en eerlijk waar , die was zeer lekker. Een 1/2 uur nadat we onze bestelling hadden doorgegeven komt de kelner melden dat de mensen die een gerecht met kip hebben besteld, iets anders moeten kiezen want de kip is op (?) … op een zaterdagavond om 20h45 in een vol restaurant, waar minstens 15 gerechten met kip op de kaart staan en de KIP IS OP !! LOL !! De uitbaatster heeft ons dan een flesje huiswijn aangeboden om zich wat te verontschuldigen, maar het was nog niet alles... we vragen de rekening en betalen met Visa, maar het BTW-kasticket kon ik niet krijgen... ze gaan het mij per mail opsturen, apparaat kapot … Enfin conclusie : wat we gegeten hebben was uiteindelijk wel OK, maar voor al deze chaos samen is er maar 1 woord ; amateurisme !

Datum van bezoek: januari 2019
62MarkT, Director of Sales van Sawadee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2019

Beste Dirk,

Bedankt voor uw tijd en voor het schrijven van u gedetailleerde beoordeling.

Op zaterdag 5 januari hadden wij pech met ons kassa system en we vroegen aan iederen hun email adress zodat wij een factuur van hun eten kon verzenden etc.., ik hoop dat u ook een factuur heeft ontvangen via email zoals vermeld op het moment van betalling. Een paar dagen later is ons kassa system terug in orde en op dit moment kunnen wij zonder probleem een TWB-kasticket aan allee klanten geven.

Wij werken alleen met dag verse producten en op die dag hadden wij niet verwacht dat het zo druk ging zijn dus vandaar dat ons kip op was, jullie hebben scampis voor de prijs van kip gekrijgen en een fles wijn ! stank voor dank, zo jammer.

Sawadee staff

Reizigers die Sawadee bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Sawadee geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.