“HEERLIJK ETEN MET GEZELLIGE SFEER”
Beoordeling van Sava

Sava
Geclassificeerd als nr. 8 van 99 Restaurants in Zaventem
Keukens: Oost-Europees
28 december 2021 beoordeeld

Het eten is heerlijk met een super vriendelijke bedieningen.
Ik heb het gevoel dat ik zelf thuis ben. Je wordt met een warm hart bedient en de pannekoeken zijn de beste desserts dat ik ooit heb gegeten.

Zeker aanrader.

Datum van bezoek: december 2021

23 december 2021 beoordeeld

Mooi interieur, vriendelijke bediening,heel gezellig,hèeeeeeel lekker gegeten.
Een aanrader voor iedereen.

Datum van bezoek: december 2021
8 januari 2021 beoordeeld

Wij hebben hier eten besteld (konden niet ter plaatse eten door corona). Hebben na het doorzoeken van het (lange) menu gekozen voor cevapi en het viel niet tegen! het was super lekker en is een echte aanrader.

Datum van bezoek: januari 2021
14 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wilden Grieks gaan eten in Antwerpen doch was volzet en daarom gekozen voor dit restaurant.
Kende dit al doch mijn vriendin niet.
Nog snel deze ochtend gereserveerd.
Als voorgerecht meze besteld voor mij doch men voorzag zelf dit samen te eten.
Was heerlijk. Alles fijn en juist goed.
Als hoofdgerecht gekozen voor hamburger met kaas en worstjes met kaas.
Beiden heerlijk doch veel!
Zeer grote porties maar echt lekker.
Men kwam zelfs vragen of we warme frietjes moesten bij hebben.
Super bediend.
Weten nu dat we in de toekomst hier ons bij hoofdgerecht gaan houden.
Zeker gesloten komen nog terug.
Een aanrader

Datum van bezoek: december 2019
22 september 2019 beoordeeld

Dit restaurant is een aanradeer voor iedereen ! Wij nemen er nooit een voorgerecht anders krijgen wij onze hoofdschotel niet op.Hier hebb je echt waar voor je geld. Het is er echt lekker ! Wij gaan er met plrzier heen.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Sava bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Sava geweest? Deel je ervaringen!