“Lekker en veel ”

Sava
Geclassificeerd als nr. 12 van 100 Restaurants in Zaventem
Keukens: Oost-Europees
14 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wilden Grieks gaan eten in Antwerpen doch was volzet en daarom gekozen voor dit restaurant.
Kende dit al doch mijn vriendin niet.
Nog snel deze ochtend gereserveerd.
Als voorgerecht meze besteld voor mij doch men voorzag zelf dit samen te eten.
Was heerlijk. Alles fijn en juist goed.
Als hoofdgerecht gekozen voor hamburger met kaas en worstjes met kaas.
Beiden heerlijk doch veel!
Zeer grote porties maar echt lekker.
Men kwam zelfs vragen of we warme frietjes moesten bij hebben.
Super bediend.
Weten nu dat we in de toekomst hier ons bij hoofdgerecht gaan houden.
Zeker gesloten komen nog terug.
Een aanrader

Datum van bezoek: december 2019

22 september 2019 beoordeeld

Dit restaurant is een aanradeer voor iedereen ! Wij nemen er nooit een voorgerecht anders krijgen wij onze hoofdschotel niet op.Hier hebb je echt waar voor je geld. Het is er echt lekker ! Wij gaan er met plrzier heen.

Datum van bezoek: september 2019
9 augustus 2019 beoordeeld

verschillende keren komen eten als koppel of met vrienden, steeds goede ontvangst, lekker gegeten, voor elk wat wils, van vlees tot vis, ook lekkere meze's , prijs/kwaliteit OK, een aanrader, wij gaan binnenkort zeker terug.

Datum van bezoek: april 2019
13 februari 2019 beoordeeld

Buiten verwachting aangenaam bezoek op alle vlakken : lekker eten, zeer betaalbare prijzen, ruime keuze, korte wachttijden, vlakbij parkeren, vriendelijk onthaal enz.
Absolute aanrader, wij keren er terug !

Datum van bezoek: februari 2019
11 november 2018 beoordeeld

Voor het eerst zijn wij in de restaurant SAVA gaan eten met 4 personen.je komt binnen zo gezien in een gewoon huis maar een binnen ziet men dat het een smaakvol restaurant is. Wij zijn daar zeer goed ontvangen kregen een goede tafel ,en dan kwam den baas met de kaart. het trekt meer op Yougoslavisch keuken.heel goed gediend bij de apero, achteraf de entréé, heel heel lekker want met vier man hebben wij allemaal iets anders gegeten .Voor het hoodgerecht hebben wij hetzelfde gedaan iedreen een andere schotel , zo gezien de kwantiteit dat er op de borden lag hadden wij zeker en entree kunnen missen, de kwaliteit was er heel zeker en krijg het maar op .Voor de dessert is het het zelfde zoveel keuze dat je niet weet wat nemen.IK MAG JULLIE ZEGGEN ECHT DE MOEITE WAARD en de vriendelijkheid van den baas en personeel is er . Wij hebben geen woorden genoeg om dit restaurant aan te raden.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Sava bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Sava geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.