“Toprestaurant service/keuken!”

Top terras
Top ontvangst

Datum van bezoek: juni 2023

16 december 2022 beoordeeld

Het grootste deel van het personeel inclusief de eigenaar kunnen niet lachen, beleeft zijn en vriendelijk zijn. Het is nochtans voor de klanten eens zo leuk.

Datum van bezoek: december 2022
10 december 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was alles behalve warm, het bord zelf was ijskoud en het voedsel was amper lauw.
Bediening om de bestelling op te nemen was vriendelijk maar het was de afwasser die kwam vragen of het gesmaakt heeft!
Een Cappucino en een Latte Machiatto gevraagd maar had beter als ijskoffie op de kaart gestaan.
Ook de oudere persoon aan de kassa was eerder onvriendelijk al was het om geld te ontvangen.
Hier zien ze ons niet meer terug

Datum van bezoek: december 2022
7 november 2022 beoordeeld

We werden vriendelijk ontvangen. De cannelloni zijn super lekker.
De moelleux was helaas niet lopend. Nadat ik het aan de over gemeld had, kreeg ik onmiddellijk een andere voorgeschoteld. Ik apprecieer dit gebaar.
Zal zeker teruggaan.

Datum van bezoek: november 2022
13 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwamen toe om 13u30 en werden al bijna buiten gekeken. Het bestellen kon niet vlug genoeg gaan. Bestelden pizza en die was snel klaar en lekker evenals de cappuccino. Spijtig van hun weinig commerciële houding.

Datum van bezoek: juni 2022

Reizigers die Da Lino bekeken, bekeken ook

Kraainem, Vlaams-Brabant

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Da Lino geweest? Deel je ervaringen!