“Lekker avondmenu voor een eerlijke prijs”
Beoordeling van Cameleon Citron

Cameleon Citron
Geclassificeerd als nr. 19 van 100 Restaurants in Zaventem
Keukens: Frans
9 oktober 2019 beoordeeld

Vorige week hier voor de allereerste keer komen eten.
Het restaurant is leuk ingericht met een paar Afrikaanse accenten.
De ontvangst en bediening is zeer vriendelijk.
Het avondmenu voor 35 euro (amuse - voorgerecht - hoofdschotel - dessert) sprak wel aan.
Het eten is lekker en verzorgd.
We hebben wel heel lang moeten wachten op onze dessert, ik vermoed dat de keuken niet meer kon volgen.
Vrij druk voor een donderdagavond.
Leuk adresje om nog eens terug te gaan.

Datum van bezoek: oktober 2019

29 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks het feit dat ik iets te vroeg was werd ik toch vriendelijk binnengelaten door het meisje dat de bediening deed. Na de kaart bekeken te hebben koos ik voor het driegangen keuzemenu, wat een zeer goede keuze bleek. De gerechten kwamen vlot na elkaar en konden mij ten zeerste bekoren. Absoluut een aanrader in Zaventem!

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

Uitstekend restaurant met een sterke menu en grote keuze aan wijnen. Ik kon er een gegrilde zeetong bestellen...niet gemakkelijk om te bereiden en toch zeer lekker...een aanrader

Datum van bezoek: oktober 2018
27 januari 2019 beoordeeld

Vorige vrijdag voor de 2e maal op korte tijd naar Cameleon Citron geweest.
Eerst maal 's avond: héérlijk vlees!
Nu dus de lunch die werd aangeboden: zelfgemaakte kaaskroketjes en zalmmoot met groentjes. Mooie prijs/kwaliteit verhouding.
Bediening ook in het Nederlands, wat we nog altijd kunnen waarderen (ik heb een hekel aan restauranthouders die, ook al praat je Nederlands, je niet antwoorden in je eigen taal. Wie is er eigenlijk de klant?).
Kortom; lekker eten, vriendelijke bediening, mooi kader.
Ik heb al opnieuw gereserveerd!

Datum van bezoek: januari 2019
19 oktober 2018 beoordeeld

Cameleon Citron is een vast adres voor de business lunch: kwaliteit aan een goede prijs. De eigenaar-chef is klassiek geschoold en dat merk je aan de kwaliteit van de ingrediënten en de erezaak die hij er van maakt om goede, smaakvolle gerechten te serveren. Voor het diner ben ik hier ook al langs geweest met een grotere groep gasten, de commentaren waren unaniem lovend. Bij goed weer is het buitenterras een pluspunt. Leuke wijnen en een goede bediening.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Cameleon Citron bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Cameleon Citron geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.