“Duur voor wat het is”

20:00
Geclassificeerd als nr. 25 van 100 Restaurants in Zaventem
Keukens: Frans
11 november 2019 beoordeeld

Wij waren erg teleurgesteld om in het Frans bediend te worden in een Vlģaamse gemeente. Prijzig ! Komen niet meer terug.

Datum van bezoek: februari 2019

29 juli 2019 beoordeeld

Op een rustige zondagavond gaan eten en aangenaam verrast door de goede, vlotte en vriendelijke bediening. Het eten was heel lekker en ondanks de rustige avond werd er niet te snel opgediend tussen de gangen door. We zullen er zeker nog eens naar toe gaan.

Datum van bezoek: juli 2019
5 december 2017 beoordeeld

Een vriendelijke bediening en zeer goed bereidde maaltijden gezellige inrichting een aanrader hier komen we nog terug

Datum van bezoek: januari 2017
12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De service is goed, de bediening is met een correcte tijd tussen de verschillende gangen. T eten is heel lekker.
Ondanks een normale temperatuur buiten (20C) was het binnen te warm. Er is een tuinterras. Spijtig dat de tuin niet verzorgd is. Zelfs eerder slordig. Mits een paar uurtjes werk is dat in orde.

Datum van bezoek: augustus 2017
29 januari 2017 beoordeeld

Goeie prijs /kwaliteitsverhouding, gevarieerde kaart, vriendelijke bediening , enkel jammer dat de gastvrouw geen Nederlands spreekt.

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die Patatrak bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Patatrak geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.