“Te duur en kwaliteit is ondermaats”
Beoordeling van Restaurant Adria Grill

Restaurant Adria Grill
Geclassificeerd als nr. 19 van 95 Restaurants in Zaventem
21 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel te duur voor een familierestaurant.
Aperitief Maison Weinig alcohol ,wel veel ijsblokjes voor 9€ !!!!
Frietjes erg matig om niet te zeggen slecht(veel te hard gebakken)
Bovendien voor klein supplement frieten betaal je extra 2€ Schandalig
Ook Irish Coffee te duur( 9€)

Datum van bezoek: augustus 2022

20 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Eeeeecht lekker 😋 als je van vlees houdt: hier moet je zijn!

Vlees is mals en goede porties. De bediening is vriendelijk en de prijs-kwaliteit goed.

Datum van bezoek: februari 2022
7 maart 2020 beoordeeld

Onze eerste bezoek aan restaurant Adria is een geweldige ervaring geweest. Bij het binnenkomen onmiddelijk begroet door de eigenaar van het restaurant, onze tafel aangewezen aan de venster. Ghoran heeft een heel goed gevoel voor humor. We kregen onmiddelijk menu aangereikt, en konden onmiddelijk bestellen. Ik had de steak 200gr genomen en mijn vrouw de Mix Grill Adria speciality. De bediening van de dame was heel vriendelijk, het eten werd 20 min nadien geserveerd, en de portie grilled mix was enorm (te veel om allemaal op te noemen, maar in Brussel krijg je misschien 2 stukken meer, maar dat is dan een schotel voor 2 personen). Mijn vrouw heeft niet alles op kunnen eten maar het was superlekker, en mijn vrouwtje is geen gemakkelijke als het op vlees aankomt. Mijn steak met pepersaus (superlekker en voldoende saus !!) was ook lekker. Aangenaam was ook het begeleidend slaatje. Bij het buitengaan was er niemand van het restaurant, maar 30 seconden later werden we nog nagelopen op straat door Gohran om ons te bedanken voor het bezoek aan zijn restaurant. Dit restaurant is heel lekker, correct qua prijzen en vooral de service was schitterend. Ik schrijf niet vaak beoordelingen, maar deze keer is het dubbel en dik verdiend. Wij zijn fan geworden en komen zeker terug. Bedankt Gohran & Team !!!

Datum van bezoek: maart 2020
17 februari 2020 beoordeeld

Hier ben je op je gemak juist zoals bij je thuis bent hier heerst er een gezellige sfeer en kun je doen zoals je thuis doet en het zijn echt vriendelijke mensen ze hebben een hart van goud

Datum van bezoek: februari 2020
31 januari 2020 beoordeeld

locatie: bijna een cantina, met gezellige sfeer.
service: heel goed. Zaak gerund door vader en dochter. Moeder in de keuken? Vader zeer mededeelzaam, aangename babbel gehad.
bediening: heel goed
eten: matig. verkeerde keuze? Pljeskavica Kajmak (gehakt met kaas) niet onze meug. De mix-grill was wel OK. Ruime porties!
de huisgemaakte baklava is daarentegen een voltreffer, een van de beste ooit.
drinken: de chardonnay uit slovenië was goed (22€). de witte huiswijn niet zo.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Restaurant Adria Grill bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Restaurant Adria Grill geweest? Deel je ervaringen!