“Fantastisch”
Beoordeling van Restaurant Adria Grill

Restaurant Adria Grill
Geclassificeerd als nr. 21 van 100 Restaurants in Zaventem
26 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste maal in Adria Grill gaan eten, super ontvangst. Toen we ons bord Mixt Grill Montenegro kregen, dachten we dat deze borden voor 4 personen waren. Super lekker eten. Prijs/ kwaliteit dik in orde. Supervriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: februari 2019

9 november 2018 beoordeeld

Per toeval in dit restaurant blijven eten met 4 personen en ik was echt enorm verrast, in de positieve zin. Ik heb nog nooit in een Montenegrijns restaurant gegeten, maar ik weet zeker dat ik hier terugkeer. De grillade had Griekse invloeden, maar volgens de eigenaar is Montenegrijns eten veel beter. Ik moet hem hierin gelijk geven. Het vlees was zeer goed gebakken en lekker gekruid. Je krijgt ook een zeer grote portie voor de prijs die je betaalt. De groenten die je bij je eten krijgt, proeven vers en hebben een lekkere dressing. Het is echt een gezellige zaak die het bezoeken waard is. Ook de aperitief is goed te smaken. Daarnaast raad ik iedereen aan om de Tzatzikis te eten terwijl men wacht op het hoofdgerecht. Lekker en veel! Bedankt voor de geslaagde avond!

Datum van bezoek: november 2018
24 september 2018 beoordeeld

Hier afgelopen zaterdag geweest met vrouw en kids. Eerste indruk bij binnenkomen direct negatief: tafels opeengepropt en wat een kakafonie. Echt niet aangenaam. Positief: zeer vriendelijke bediening, democratische prijs, lekker degustief van het huis. Negatief: lawaai en plaatsgebrek dus - bij apero werd simpelweg niks geserveerd, zelfs geen olijfje. Voorgerecht ging nog redelijk, maar dan het hoofdgerecht! Als ik cevapcici bestel, verwacht ik niet dat er een bord wordt geserveerd met daarop een 12-tal worstjes (veel te veel) en verder niks! Een klein bordje met sla apart maakte de boertige indruk niet goed. Voor dergelijk resto is de keuze tussen witte rijst, frieten of kroketten ook niet bepaald typisch te noemen. Zelfs geen dzuved rijst (supplement!!)..triest. 6 soorten mosselen ook al niet echt.

Datum van bezoek: september 2018
30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten voor een zeer correcte prijs. Gezellige eigenaar die graag een babbel slaat aan tafel. Zeker een aanrader

Datum van bezoek: juli 2018
12 juni 2018 beoordeeld

Al jaren vaste klant van dit super restaurant. Wij kijken er elke keer naar uit om terug te gaan, dat is altijd een feest ! Zoran is een goede en grappige gastheer en Gordana tovert elke keer heerlijke schotels op tafel. Vriendelijke familie, wij gaan net als vele klanten steeds tevreden naar huis ! Marina, Guy en familie

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Restaurant Adria Grill bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Restaurant Adria Grill geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.