“Geen mevaller”
Beoordeling van Restaurant Adria Grill

Restaurant Adria Grill
Geclassificeerd als nr. 21 van 100 Restaurants in Zaventem
24 september 2018 beoordeeld

Hier afgelopen zaterdag geweest met vrouw en kids. Eerste indruk bij binnenkomen direct negatief: tafels opeengepropt en wat een kakafonie. Echt niet aangenaam. Positief: zeer vriendelijke bediening, democratische prijs, lekker degustief van het huis. Negatief: lawaai en plaatsgebrek dus - bij apero werd simpelweg niks geserveerd, zelfs geen olijfje. Voorgerecht ging nog redelijk, maar dan het hoofdgerecht! Als ik cevapcici bestel, verwacht ik niet dat er een bord wordt geserveerd met daarop een 12-tal worstjes (veel te veel) en verder niks! Een klein bordje met sla apart maakte de boertige indruk niet goed. Voor dergelijk resto is de keuze tussen witte rijst, frieten of kroketten ook niet bepaald typisch te noemen. Zelfs geen dzuved rijst (supplement!!)..triest. 6 soorten mosselen ook al niet echt.

Datum van bezoek: september 2018

30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten voor een zeer correcte prijs. Gezellige eigenaar die graag een babbel slaat aan tafel. Zeker een aanrader

Datum van bezoek: juli 2018
12 juni 2018 beoordeeld

Al jaren vaste klant van dit super restaurant. Wij kijken er elke keer naar uit om terug te gaan, dat is altijd een feest ! Zoran is een goede en grappige gastheer en Gordana tovert elke keer heerlijke schotels op tafel. Vriendelijke familie, wij gaan net als vele klanten steeds tevreden naar huis ! Marina, Guy en familie

Datum van bezoek: juni 2018
15 mei 2018 beoordeeld

We zijn voor onze vlucht naar Mexico van de luchthaven Zaventem naar Adria Grill gewandeld, de afstand is goed te doen. Hier hebben we heerlijk gegeten, ik had zelf een Mixed Grill en mijn vriendin de slavische vleesballetjes in tomatensaus die heel lekker smaakte. Genoten van de gastvrijheid van Zoran, die op zijn eigen manier zijn gasten vermaakt. Bedankt voor de gezellige avond!

Datum van bezoek: april 2018
26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was lekker. Wij hebben nog een portie kroketten bijbesteld zonder extra kosten. Wel toen ons bord zo goed als leeg was. Zowel het personeel als de eigenaren zijn vriendelijk, sociaal en grappig. Zowel de tafels als het toilet zijn heel netjes. Prijs kwaliteit is goed.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Restaurant Adria Grill bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Restaurant Adria Grill geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.