“Lekker en gastvrij”
Beoordeling van Restaurant Adria Grill

Restaurant Adria Grill
Geclassificeerd als nr. 19 van 95 Restaurants in Zaventem
26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was lekker. Wij hebben nog een portie kroketten bijbesteld zonder extra kosten. Wel toen ons bord zo goed als leeg was. Zowel het personeel als de eigenaren zijn vriendelijk, sociaal en grappig. Zowel de tafels als het toilet zijn heel netjes. Prijs kwaliteit is goed.

Datum van bezoek: april 2018

28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelfs met een groep van 16 en voor de rest een vol huis blijven ze een supersnelle en vriendelijke bediening geven in een familiale sfeer top aanrader

Datum van bezoek: januari 2018
2 december 2017 beoordeeld

Oude interieur vuil op de grond eten voorgerecht scampi waren klein en saus te plat.
Hoofdgerecht brochette mix veel te droog frieten te droog ijsbergsla veel te plat
Geen aanrader te veel op de kaart dus veel uit diepvries .

Datum van bezoek: november 2017
zoran z, Eigenaar van Restaurant Adria Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2017

Beste Luc en Nadine,
Wij hebben inderdaad geen modern interieur en dat was ook een bewuste keuze. Ons restaurant wordt elke ochtend grondig gestofzuigd en met nat gekuist. (als u een chique restaurant zoekt dan mag u ook chique betalen, bij ons zijn het democratische prijzen) Ik zie het verband niet tussen veel op de kaart en diepvries? Ik betwijfel zelf het feit dat u hier bij ons ooit geweest bent aan de hand van uw leugens. Wij serveren allereerst al helemaal geen ijsbergsla, als u het verschil niet kent tussen witte kool en ijsbergsla dan is uw kennis in de keuken niet fameus en wij serveren scampi's 16/20 ik ken geen 1 ander restaurant dat grotere serveert maar goed. Waarom heeft u dan niet ter plaatse gereclameerd? Wij zouden u graag met uw klachten verder helpen. Onze ware klanten weten beter.

13 maart 2017 beoordeeld

echte Balkan gastvrijheid in een familiale sfeer
Veel typische gerechten op de kaart en voortreffelijke wijnen

Datum van bezoek: maart 2017
29 januari 2017 beoordeeld

zeer fijn restaurant.Een aanrader voor iedereen. De bediening is perfect en nederlandstalig wat zeker een pluspunt is voor Zaventem. Het ontvangst is zeer persoonlijk alhoewel het de eerste keer was dat ik er langs ging. De tafel was gereserveerd via internet, wat probleemloos was. De aperitief was zeker interessant, kwestie prijs en bediening. Het voorgerecht was perfect opgediend en zeker niet duur. De hoofdschotels waren zeker voldoende voor flinke eters. De wijn, kroatische wijn, van de chef is zeker een aanrader en zeker niet duur. De desserts waren ook goed opgediend en kwestie prijs zeker aanvaardbaar. De digestief is er ook niet duur en voldoende opgediend. Slotconclusie is ; een uitstekende beoordeling qua bediening , kwaliteit en prijs meer dan waardig.

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die Restaurant Adria Grill bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Restaurant Adria Grill geweest? Deel je ervaringen!