“Zeer vriendelijke service, enorm toegankelijk voor mensen met intolleranties.”
Beoordeling van IL Milano DI Totò

IL Milano DI Totò
Geclassificeerd als nr. 2 van 95 Restaurants in Zaventem
Prijsklasse: € 13 - € 28
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Welkom op de site van restaurant Il Milano di Totò. Het kader van Il Milano di Totò is luxueus en vriendschappelijk in een typisch Milanese stijl en sfeer. Het geheim van deze verfijnde keuken is de knowhow van generatie op generatie doorgegeven en aangepast aan de smaak van vandaag. Bij Il Milano di Totò is het het échte Italië dat spreekt uit elk bord. Je kan er genieten van gerechten met nieuwe smaken, bereid met rechtstreeks geïmporteerde producten uit de grootste culinaire streken van Italië. Onze specialiteiten zijn onder meer de verse gevulde pasta’s en de waterzooi van kreeft, maar ook nog zoveel meer. Een hoogstaande keuken voor een toegankelijke prijs, ideaal voor een gezellige tête à tête, een etentje met familie of in groep alsook voor recepties of meetings. Deze stijlvolle locatie biedt u tal van mogelijkheden.
26 januari 2019 beoordeeld

Zeer aangenaam en lekker restaurant, tijdens ons bezoek werd er live pianomuziek gespeeld hetgeen de algemeen gezellige sfeer nog extra aansterkt. Bediening was eveneens zeer vriendelijk, beleefd en behulpzaam: ze stonden zelfs open om aparte gerechten samen te stellen omdat iemand van het gezelschap lijdt aan gluten- én lactose-intolerantie. Bovendien is het eten zelf ons erg bevallen, was heel verfijnd.

Datum van bezoek: januari 2019
kmesi_24, Responsable relations clients van IL Milano DI Totò, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2019

Hallo,

Wij danken u voor uw bezoek aan ons restaurant. Uw positieve opmerkingen maken ons blij en motiveren ons om u altijd een uitstekende service aan te bieden.

We kijken er naar uit om jullie weer te zien,

12 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier met 6 personen en zaten in een aparte ruimte juist achter de pianist.
Toto is een echte Italiaanse gastheer met veel flair.
Het eten was lekker en er hangt een leuke sfeer.
Bediening was niets op aan te merken , mensen weten wat ze doen daar

Datum van bezoek: januari 2019

Hallo,

Hartelijk dank voor de positieve opmerkingen over ons restaurant. We proberen onze klanten te laten kennismaken met onze expertise en de wens om u de heerlijke Italiaanse gerechten te laten ontdekken.

We kijken er naar uit om u weer te zien.

21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

"Il Milano di Toto" is geen banaal Italiaan restaurantje waar men een gewoon pasta gerecht kan bestellen of noch een pizza. De gerechten die men hier op ons bord krijgen zijn heel bedacht en worden samengesteld uit verse producten die rechtstreeks uit Italië komen (zoals truffels, charcuterie, kazen, olijf olie,...).
De king crab waarvoor ik koos kwam dan wel vanuit Alaska omdat het gewoon weg een topproduct vannuit die regio is.

De inrichting van de restaurant is modern en design en zorgt voor een heel gezellige sfeer. Op sommige avonden wordt er zelfs piano gespeeld tijdens de service.
De patron (Toto) is een echte Italiaan die ook zeer conviviaal is met zijn klanten. Het personeel is eveneens zeer vriendellijk en zorgt ervoor dat jullie van niets te kort komen te zijn.

"Il Milano di Toto" is een echte aanrader!

(Tipje: Het is best om toch deftig gekleed te zijn voor dit restaurant!)

Datum van bezoek: oktober 2018
14 augustus 2018 beoordeeld

We wilden eigenlijk gaan lunchen bij ‘n ander Italiaans restaurant in Zaventem....op de website was niet vermeld dat het gesloten was...dus gingen we op zoek naar iets anders....
Het viel ons onmiddellijk op hoe vriendelijk je begroet werd !
In verschillende talen nog wel !
Het eten was er echt heerlijk !
Als we nog eens in de buurt zijn....komen we terug ! Je proefde de Italiaanse sfeer !!!!
De patron was best grappig !!!!

Datum van bezoek: augustus 2018
14 juli 2018 beoordeeld

Zeer lekker gegeten met vriendelijke bediening. Zeer lekkere wijnen aan een schappelijke prijs. Bij het bestellen houden ze rekening met alle soorten allergie die je hebt en wordt de bereidingswijze aangepast.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die IL Milano DI Totò bekeken, bekeken ook

Kraainem, Vlaams-Brabant

Zaventem, Vlaams-Brabant

In IL Milano DI Totò geweest? Deel je ervaringen!