“"Benvenuto a tutti!"”

IL Milano DI Totò
Geclassificeerd als nr. 2 van 95 Restaurants in Zaventem
Prijsklasse: € 13 - € 28
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Welkom op de site van restaurant Il Milano di Totò. Het kader van Il Milano di Totò is luxueus en vriendschappelijk in een typisch Milanese stijl en sfeer. Het geheim van deze verfijnde keuken is de knowhow van generatie op generatie doorgegeven en aangepast aan de smaak van vandaag. Bij Il Milano di Totò is het het échte Italië dat spreekt uit elk bord. Je kan er genieten van gerechten met nieuwe smaken, bereid met rechtstreeks geïmporteerde producten uit de grootste culinaire streken van Italië. Onze specialiteiten zijn onder meer de verse gevulde pasta’s en de waterzooi van kreeft, maar ook nog zoveel meer. Een hoogstaande keuken voor een toegankelijke prijs, ideaal voor een gezellige tête à tête, een etentje met familie of in groep alsook voor recepties of meetings. Deze stijlvolle locatie biedt u tal van mogelijkheden.
21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

"Il Milano di Toto" is geen banaal Italiaan restaurantje waar men een gewoon pasta gerecht kan bestellen of noch een pizza. De gerechten die men hier op ons bord krijgen zijn heel bedacht en worden samengesteld uit verse producten die rechtstreeks uit Italië komen (zoals truffels, charcuterie, kazen, olijf olie,...).
De king crab waarvoor ik koos kwam dan wel vanuit Alaska omdat het gewoon weg een topproduct vannuit die regio is.

De inrichting van de restaurant is modern en design en zorgt voor een heel gezellige sfeer. Op sommige avonden wordt er zelfs piano gespeeld tijdens de service.
De patron (Toto) is een echte Italiaan die ook zeer conviviaal is met zijn klanten. Het personeel is eveneens zeer vriendellijk en zorgt ervoor dat jullie van niets te kort komen te zijn.

"Il Milano di Toto" is een echte aanrader!

(Tipje: Het is best om toch deftig gekleed te zijn voor dit restaurant!)

Datum van bezoek: oktober 2018

14 augustus 2018 beoordeeld

We wilden eigenlijk gaan lunchen bij ‘n ander Italiaans restaurant in Zaventem....op de website was niet vermeld dat het gesloten was...dus gingen we op zoek naar iets anders....
Het viel ons onmiddellijk op hoe vriendelijk je begroet werd !
In verschillende talen nog wel !
Het eten was er echt heerlijk !
Als we nog eens in de buurt zijn....komen we terug ! Je proefde de Italiaanse sfeer !!!!
De patron was best grappig !!!!

Datum van bezoek: augustus 2018
14 juli 2018 beoordeeld

Zeer lekker gegeten met vriendelijke bediening. Zeer lekkere wijnen aan een schappelijke prijs. Bij het bestellen houden ze rekening met alle soorten allergie die je hebt en wordt de bereidingswijze aangepast.

Datum van bezoek: mei 2018
21 juni 2018 beoordeeld

Echt Italiaans eten. Superlekker. De bediening is ook op en top Italiaans, heel gastvrij en je krijgt veel uitleg bij de gerechten. We komen zeker terug!

Datum van bezoek: juni 2018
26 mei 2018 beoordeeld

Een prima Italiaanse keuken. Vriendelijke service, niet goedkoop maar eerlijke prijzen. Zelfs de meest eenvoudige spaghetti is prima !

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die IL Milano DI Totò bekeken, bekeken ook

Kraainem, Vlaams-Brabant

Zaventem, Vlaams-Brabant

In IL Milano DI Totò geweest? Deel je ervaringen!