“Gezellig en heerlijk tafelen!”
Beoordeling van IL Milano DI Toto

IL Milano DI Toto
Geclassificeerd als nr. 1 van 113 Restaurants in Zaventem
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
8 november 2017 beoordeeld

Zeer goede keuken, anders dan een doordeweeks Italiaans restaurant. Super bediening en een uitbater die je laat aanvoelen dat je meer dan welkom bent. Een aanrader ongetwijfeld!

7 september 2017 beoordeeld

Lekker en genoeg eten in dit mooi ingericht Italiaanse retaurant. Mooi gedresseerde borden, suggestie van de chef was een onverwachte meevaller (verse zeebaars). Vriendelijke bediening, ze komen veelvuldig langs om te zien of alles naar wens is. Bediening door het personeel is in het nederlands maar de baas en zijn vrouw beheersen deze taal duidelijk minder, maar ze nemen desondanks veel tijd voor persoonlijk contact (frans en nederlands door elkaar). Een voordeel voor ons was ook dat vlakbij een gratis openbare parking was (blauwe schijf). Een gelukt bezoek ondanks de iets hogere prijsklasse (+/- 60 euro/persoon voor aperitief, voor- en hoofdgerecht en wijn).

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier terecht en kregen direct een suggestie voor aperitief ( Limoncello met basilicum en nog een ingredient) wat we buiten konden nuttigen met een zeer leuk hapje, verzorgd! Nadien hebben we enkel een hoofdgerecht genomen , 3 jonge kinderen die niet echt rustig waren, maar hier bleef het personeel en de patron(es) zeer attent en vriendelijk ! De suggesties van de patron zeer aanlokkelijk wat het moeilijk kiezen maakte.. een lekker flesje wijn maakte het af..

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toffe vlotte zaak waar de baas even hard werkt als het personeel ,leuke manier om suggesties aan te brengen ,en ook fijne humor,het eten perfect tot aan t dessert,ga zeker terug.

20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles supervers en vlot bediend!! Alles was boven het gemiddelde. We zijn gewoon om Italiaans te gaan eten maar hier voelden we ons waarlijk in italie. Schitterend. Van Zorro tot tiramisu. Ook zeer mooie wijnkaart. We komen zeker terug, als start van onze vakantie.

Reizigers die IL Milano DI Toto bekeken, bekeken ook

Kraainem, Vlaams-Brabant

Woluwe-Saint-Lambert, Brussel

In IL Milano DI Toto geweest? Deel je ervaringen!

;