“Lekkere frietjes”

Pat@frit
Geclassificeerd als nr. 23 van 100 Restaurants in Zaventem
Keukens: Belgisch
24 februari 2020 beoordeeld

Een frituur die makkelijk te bereiken is en heeft goede frieten. De porties friet zijn wel redelijk groot, waardoor ik meestal een klein beetje over heb. Maar voor de rest ga ik er graag .

Datum van bezoek: februari 2020

14 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige frituur, zeker nadat ze verhuist zijn naar de overkant van de Leuvensesteenweg.
Ruime parking met leuk buiten terras.
Fijn ingericht, alles staat duidelijk weergeven.
Zeer vriendelijke mensen.
En natuurlijk heel lekkere frietjes!!
Fijn dat er verschillende soorten burgers zijn.

Datum van bezoek: juli 2019
28 juli 2018 beoordeeld

Pat@tfrit is verhuisd naar iets verderop langs de Leuvensesteenweg waar jarenlang brasserie Nostalgem gevestigd was. Nu meer plaats om ook binnen te eten en ruime parking achteraan én nog steeds de beste fritjes én royale porties.

Datum van bezoek: juni 2018
2 oktober 2017 beoordeeld

Hoewel er meerdere frituren dichter bij huis zijn, waaronder ook eentje op 30 meter van onze deur, gaan we steevast naar Pat@frit.
Vriendelijke bediening, lekkere frietjes, en mogelijkheid om ter plaatse te eten!
TOP! Doe zo voort!!

Datum van bezoek: september 2017
27 mei 2017 beoordeeld

Enorm veel keuze, altijd lekkere friet. Ook plaats om binnen en buiten te eten. Parking aanwezig. Lekkere tartaar van de chef.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Pat@frit bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Pat@frit geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.