“de beste frieten uit de wijde omgeving”
Beoordeling van Pat@frit

Pat@frit
Geclassificeerd als nr. 23 van 100 Restaurants in Zaventem
Keukens: Belgisch
28 juli 2018 beoordeeld

Pat@tfrit is verhuisd naar iets verderop langs de Leuvensesteenweg waar jarenlang brasserie Nostalgem gevestigd was. Nu meer plaats om ook binnen te eten en ruime parking achteraan én nog steeds de beste fritjes én royale porties.

Datum van bezoek: juni 2018

2 oktober 2017 beoordeeld

Hoewel er meerdere frituren dichter bij huis zijn, waaronder ook eentje op 30 meter van onze deur, gaan we steevast naar Pat@frit.
Vriendelijke bediening, lekkere frietjes, en mogelijkheid om ter plaatse te eten!
TOP! Doe zo voort!!

Datum van bezoek: september 2017
27 mei 2017 beoordeeld

Enorm veel keuze, altijd lekkere friet. Ook plaats om binnen en buiten te eten. Parking aanwezig. Lekkere tartaar van de chef.

Datum van bezoek: mei 2017
12 april 2017 beoordeeld

Ondertussen kom ik al een paar jaar frietjes eten en afhalen bij Pat@frit en het blijft er altijd dezelfde superieure kwaliteit van frietjes die plantaardig worden gebakken. Het is er altijd proper en de mensen zijn er vriendelijk. Er komt heel veel volk frietjes afhalen en toch worden de wachttijden zeer beperkt gehouden. Prijs kwaliteit krijg je mooie grote lekkere porties! Een aanrader.

Datum van bezoek: april 2017
10 november 2016 beoordeeld

Super propere frituur, snelle en vriendelijke bediening. Groete porties en krokante frietjes.
Veel keuze.

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die Pat@frit bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Pat@frit geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.