“Wauw echte aanrader!!!”

Nanaban
Geclassificeerd als nr. 7 van 100 Restaurants in Zaventem
Keukens: Japans
27 juni 2020 beoordeeld

Alles tip top in orde wauw! Heerlijk eten, super mooi gepresenteerd (for the gram ;)) enorm vriendelijk en eerlijk personeel, de ober suggereerde ons zelf om te beginnen met 1 voorgerecht omdat hij zei dat het vaak te veel is voor 2 personen, en nadien als nodig nog een tweede bij te nemen (eerlijkheid 10/10). Gratis kruik water + automatisch aangevuld wanneer leeg. Vroeg regelmatig of alles naar wens was, ondanks de drukte! Goedkoop eten, echte aanrader!

Datum van bezoek: juni 2020

9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker en orgineel kort op de luchthaven 10min. Zijt u er al vult goed en niet zwaar op de maag
Lekker gezond

Datum van bezoek: september 2018
1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn als stel verzot op ramen.
Al overal ten lande geprobeerd maar nog geen betere gevonden dan deze.
Identiek zoals diegene we gegeten hebben in Tokyo

Datum van bezoek: augustus 2018
9 juli 2018 beoordeeld

Ramen en (beperkte) side dishes zijn echt lekker en niet overdreven duur. Lichte en lekkere maaltijden.
Goeie bediening binnen maar wel wat verwarrende self service op het terras. Goed vragen wat je moet doen is de boodschap!

Datum van bezoek: juli 2018
5 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke ontdekking in Zaventem centrum. Lekkere ramen, vriendelijke en vlotte bediening! Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Nanaban bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Nanaban geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.