ZenHotels.com
Gratis annuleren tot 13/03/21
getaroom.com706 US$
StayForLong566 US$
Beoordeeld op 9 juli 2019

Buiten zeer slordig, glas en afval in gras. Bloemen kapot door geen water te geven.
Dringend nood aan opknapbeurt, afbladderend hout,...
Persoon aan de receptie bij aankomst spreekt geen woord Nederlands.
Weinig stopcontacten, 1 loshangend stopcontact.
Bevangen in de kamer.
Bad, maar geen stop.
Geen Vlaamse zenders.
Ontbijt: goed, maar jammer dat koffie op zondag uit papieren bekers komt.

Kamertip: Stopcontacten controleren + bij aan de hoofdeinden.
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 18 maart 2019

Ik zou zelfs voor het de zeventig euro die we kwijt waren niet meer komen...het was meer dan vies buiten, overal peuken en geen idee waar je moest zijn , en totaal geen service, volgend keer niet meer hier, al is het voor noppes

Kamertip: ik zou niet meer hier heen gaan
Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 28 februari 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden de laatste bus van airport naar kerkplein, maar vanaf daar tot hotel reed in de late avondgeen bus meer. Vanaf kerkplein tot hotel was zeer slecht te lopen, aangezien dit langs (en sommige delen gedwongen over) de autobaan was zonder voetpad.
Bij aankomst ontvangst door een wat slome meneer, niet vriendelijk of onvriendelijk, hij maakte en fout en wilde ons nogmaals €85,- laten betalen. De kamer was zeer verouderd, geen gordijnen maar een rolluik. Kleine kamer, kapotte vloer. Bed wat aan de harde kant. Douche: gore vloer, haren op de grond, schimmel tussen de voegen, pleister op de wasbak, warmte lamp zwart geblakend, gore kitranden, vieze oranje/gele randen aan het douchegordijn. We vonden het dusdanig vies dat wij er er niet zijn gaan douchen. Het is een kleine ongezellige kamer, oud en niet schoon. Uitzicht op struiken met daar achter de autoweg. Zelfs voor alleen slapen vond ik dit een onprettige ervaring. Ook hebben we niet ontbeten, dit omdat ik totaal geen vertrouwen had in de hygiëne gezien de staat van de kamer. Ik vond het het geld niet waard en ga hier nooit meer heen. Dan maar wat meer betalen en lekker slapen en op je sokken de douche in durven lopen te en lekker douchen durven douchen.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 7 februari 2019

De prijs is weliswaar laag (88+5) voor een kamer omgeving Zaventem maar desondanks mag je toch een correct niveau verwachten. helaas: kapotte lamp, watercooker zonder stopcontact, afbladderende verf, versleten handdoek ( gescheurd), geen be of nl zenders op TV,

Kamertip: Zeer dringend renovatie nodig. Zelfs 93 euro is teveel.
Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 januari 2019

Is dit een hotel of een motel? De accommodatie ligt in een verlaten stuk Zaventem.'s Avonds weinig verlichting. De kamer is koud, een klein kacheltje verwarmd de kamer. Helaas geen gelegenheid om een hapje te eten 's avonds. Gelukkig weet de receptioniste een pizzabezorger. Het bed is goed en de taxiservice prima.

Kamertip: aan renovatie toe.
Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde alleen