Beoordeeld op 20 januari 2019

Is dit een hotel of een motel? De accommodatie ligt in een verlaten stuk Zaventem.'s Avonds weinig verlichting. De kamer is koud, een klein kacheltje verwarmd de kamer. Helaas geen gelegenheid om een hapje te eten 's avonds. Gelukkig weet de receptioniste een pizzabezorger. Het bed is goed en de taxiservice prima.

Kamertip: aan renovatie toe.
Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Beoordeeld op 14 november 2018

Hotel Campanila ligt op korte afstand van het vliegveld vlak naast de ring van Brussel. Ideaal gelegen om een nacht te gebruiken voor een vroege of late vlucht.
In principe is er voldoende parking en na de werkuren kan er gebruik gemaakt worden van de omliggende parkings van bedrijven.
de kamers zijn proper en hebben juist voldoende comfort voor één nacht. Het hotel mag echter dringend een opfrissing krijgen.
Ontbijt zou ik eerder op het vliegveld gebruiken dan in het hotel.

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 oktober 2018

Wij hadden dit hotel geboekt omdat het dicht bij de luchthaven ligt. een overnachting kostte ons €45 zonder ontbijt, dit hebben we nog bijgeboekt voor €11 p.p. De kamer was erg oud en heel erg klein. We kwam hier in de avond pas aan en vertrokken de volgende ochtend al vroeg in de morgen. Ik zou dan ook niet aanraden om eerder te komen zodat je lekker kan genieten van je kamer elkaar en het hotel. Alles is oud en redelijk vies. Maar goed wat verwacht je ook van zo'n kamer/hotel? Voor een nachtje was het te doen. Het ontbijt was daarin tegen wel uitgebreid en goed, maar dat mag ook wel voor die €11, of ben ik nu weer zo'n typische hollander? Ik had nog speciaal gemaild naar het hotel of ik daar mijn auto kon laten staan, al snel kreeg ik antwoord en dat was geen enkel probleem, wel tegen een tarief van €5 per nacht. Prima dacht ik dat kan er dan ook nog wel vanaf. Eenmaal gemeld bij de receptie en met de vraag waar ik me auto kon neer zetten. De vrouw sprak al geen Nederlands, gelukkig wel gebrekkig Engels. Kreeg ik te horen dat het niet mogelijk was om mijn auto hier te laten staan, kon maar maximaal één dag. Ik kon hem wel parkeren een paar km verderop voor €85 per week. Gelukkig ben ik gekke henkie niet en heb ik de auto mooi laten staan op hun parkeer terrein. bij terugkomst stond me auto er nog en reed ik keurig weg naar huis zonder te hoeven betalen.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 9 september 2018

Hier geboekt in verband met afstand tot luchthaven. Vriendelijke ontvangst, diner smaakte erg lekker. Terras achter hotel lekker beschut, met mooi weer prima te zitten. Verder geen enkele luxe, maar prima om een nachtje te slapen als je gaat vliegen.Onze kamer was schoon, kantel dakraam, dus geen uitzicht.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 24 juni 2018 via mobiele applicatie

Omdat we om 5 uur op het vliegveld moesten zijn hebben we hier geslapen. De gemiddelde gevangeniscel is luxer en moderner. Het hotel lijkt op een Amerikaans motel uit de jaren 50. En het is toen ook gebouwd en verder niets meer aan gedaan denk ik. De veiligheid is ook niet alles, stopcontacten hangen er los bij.

Datum van verblijf: juni 2018