“Lekkere steak”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 februari 2020 beoordeeld

Lekkere steak en frietjes. Ruime keuze aan sausen en groentjes. Bediening was ook vriendelijk. Ruimte is wel vrij beperkt

Datum van bezoek: februari 2020

27 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een toprestaurant en het vlees is van de buitencategorie. Je kiest voor het soort rundvlees en daarna start de magie. Bij de keuze van het rundvlees staat ook hoe lang het vlees gerijpt heeft. Het spreekt voor zich dat de kok(s) het vlees niet doorbakken aanbieden, maar a point of saignant

Datum van bezoek: november 2019
16 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In eerste instantie lekker vlees en dat is ook uiteraard het doel van het restaurant. Super vriendelijke dame in de zaal. Naarmate er meer volk is wordt het wel wat rumoerig.

Datum van bezoek: november 2019
31 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het vlees was van topkwaliteit, zeer rumoerig restaurant. De kok liep rond in werkkledij en de rekening werd gepresenteerd door een Engelstalige medewerker

Datum van bezoek: oktober 2019
10 juli 2019 beoordeeld

Met vrienden gaan eten bij Bovis ... Heel lekker vlees, perfect gebakken volgens gevraagde cuisson, lekker slaatje en frietjes zijn ook best lekker. Ik heb zeker mijn vragen over het gewicht dat aangerekend wordt en geserveerd wordt, heel zeker dat ik bij lange na geen 250gr Chateaubriand gegeten heb maar wel betaald ... Bediening was onvriendelijk, erg veel lawaai. Kortom, 1 keer maar niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Bovis bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Bovis geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.