“Lekker vlees”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
16 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In eerste instantie lekker vlees en dat is ook uiteraard het doel van het restaurant. Super vriendelijke dame in de zaal. Naarmate er meer volk is wordt het wel wat rumoerig.

Datum van bezoek: november 2019

31 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het vlees was van topkwaliteit, zeer rumoerig restaurant. De kok liep rond in werkkledij en de rekening werd gepresenteerd door een Engelstalige medewerker

Datum van bezoek: oktober 2019
10 juli 2019 beoordeeld

Met vrienden gaan eten bij Bovis ... Heel lekker vlees, perfect gebakken volgens gevraagde cuisson, lekker slaatje en frietjes zijn ook best lekker. Ik heb zeker mijn vragen over het gewicht dat aangerekend wordt en geserveerd wordt, heel zeker dat ik bij lange na geen 250gr Chateaubriand gegeten heb maar wel betaald ... Bediening was onvriendelijk, erg veel lawaai. Kortom, 1 keer maar niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juli 2019
13 juni 2019 beoordeeld

Dit was onze 2e keer in Bovis en ook dit keer was het vlees uitstekend. De vriendin en ik hadden de Côte à l'os van gerijpte Rubia Galega, die eerlijk gezegd zijn prijs qua smaak niet waard is, maar de cuisson was wel perfect.
De rest van de restaurant ervaring laat helaas wel veel te wensen over. Het lijkt alsof niemand geeft om de détail afwerking.
De bediening is, zoals andere reviews al waarschuwen, kil tot onvriendelijk. Enkel het vlees is te zien op een kaart die al half uit elkaar hangt, de rest wordt enkel mondeling zonder animo opgesomd. Wat het kiezen van aperitief, bier of desserts lastig maakt.
De tafels staan zo dicht aan elkaar dat een misplaatste elleboog al vlug op het bord van de buurman ligt. Op de uiterst kleine tafeltjes werd dan bij service de Côte à l'os zonder uitleg op tafel ge kwakt waardoor wij niet wisten dat nog een deel ervan warm gehouden werd en wij ons met 2 sneetjes vlees al bijna bedrogen voelden.
Zo goed het vlees dan bereid was, zo on geïnspireerd was de choco mousse die op het randje van de vervaldatum leek en de, weliswaar zelfgemaakte, crème brûlée die gewoon verbrand was. Ook geserveerd met precies toenemend onverschil, in een wit kommetje/ glazen pot, zonder enige afwerking.
Er werd ook nooit gevraagd of wij nog iets wouden drinken na de aperitief, of alles naar wens was, toch de basis in de horeca.
Al bij al dus lekker, al zij het te duur vlees, maar teniet gedaan door een ongeïnteresseerde bediening en op zijn best middelmatige randafwerking.

Datum van bezoek: juni 2019
4 juni 2019 beoordeeld

Zeer lekker gegeten met vriendelijke bediening. Tappa s voorgerecht was lekker. Hoofdgerecht :
Vlees gebakken naar de keuze van de persoon.
Voor mijn man zeer doorbakken en voor mij bleu. We kregen allebei onze zin, en zelfs bij mijn man die niet graag vlees eet, was zijn bord leeg. Waren nochtans grote porties. En het dessert (dame blanche) was met voldoende warme chocolade, Kunnen dit restaurant dus alleen maar aanbevelen.
De bijpassende wijn was ook zeer lekker.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Bovis bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Bovis geweest? Deel je ervaringen!