mion369
Grobbendonk, België

Bij de start van een lange reis

4,0 van 5 bollen27 feb 2024 beoordeeld
Het grote pluspunt is natuurlijk de ligging op de luchthaven. Je steekt de straat over en je loopt de vertrekhal binnen. Het **** hotel is zoals het hoort, alles in orde. Wel moeilijk te bereiken per auto: slecht aangeduid hoe je er uiteindelijk komt
Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Go to your Happy Price
      • StayForLong
      1.9 km van Sheraton Brussels Airport Hotel
      Meer hotels in Zaventem bekijken
      Beoordeeld op 3 februari 2024 via mobiele applicatie

We overnachten hier omdat onze vlucht vroeg vertrok.
      Vlotte in en out check. Eenvoudige kamer met alle comfort.
      En een heel goed bed en heel rustig.
      Goed uitgeslapen de straat maar oversteken en vertekken…
      En in het restaurant kan je lekker eten.

Datum van verblijf: februari 2024
      Beoordeeld op 30 oktober 2023

Dé grote troef van dit hotel is de ligging vlak tegenover de ingang van van de luchthaven. Te voet in enkele seconden bereikbaar. Met de auto is het hotel bereikbaar via de ingang op de parking van de luchthaven. Het hotel is correct. Misschien wel wat somber, maar daar heb je in je kamer geen last van. Mooie, luxueuze kamer, niet erg groot, maar net voldoende voor één nacht. De dikke donsdekens op het bed maken een goeie nachtrust zelfs mét airco wat moeilijk. De hoofdkussens vond ik ook wat dik, maar dat is persoonlijk.
      De badkamer is al wat gedateerd, maar alles is kraaknet. Prima wifi.
      Het restaurant is gezellig en op het personeel valt niets aan te merken. De kaart is beperkt, en niet alles is even lekker, maar wél beter dan wat je aan de overkant in de luchthaven kan krijgen. Minpuntjes wegen niet op tegen de geweldige ligging van dit hotel. We blijven dus terugkomen.

Datum van verblijf: oktober 2023
      Beoordeeld op 24 november 2021 via mobiele applicatie

Meerdere malen daar geslapen telkens voor een reis.
      Deze week jammergenoeg positief getest op Corona,normaal dat je dan niet op reis vertrekt.48 uren op voorhand kamer geannuleerd en toch volledig aangerekend!Zelfs het kinderbedje ook!terwijl dat ze de kamer nog verder verhuurd hebben.na jarenlang klant te zijn is dit niet professioneel.boeken ander hotel in het vervolg.

Datum van verblijf: november 2021
      Ingrid Roekens, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2021

Geachte Mevrouw,

Het spijt ons te lezen dat uw reis werd geannuleerd vanwege een positieve coronatest. We hopen dat u geen ernstige symptomen heeft en dat u spoedig herstelt.

De annulatievoorwaarden van onze reservaties worden steeds duidelijk vermeld in de bevestiging en hangen af van het platform waarop u geboekt heeft. Wij raden aan om steeds via onze hotel website of onze Marriott BonVoy app te boeken teneinde de beste annulatievoorwaarden te bekomen.

Onze receptiedesk kan steeds gecontacteerd worden om na te gaan of de correcte annulatievoorwaarden werden gerespecteerd.

We hopen u in de toekomst nog bij ons te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 11 oktober 2020

Hier slapen is prima. Mooi, net. Heel praktisch voor vroege vlucht. Kamer met ontbijt geboekt. 's Avonds bij het inchecken moeten wijzen op het ontbijt (om 5 u). Ah ja, we gaan een ontbijttas klaarzetten voor iedereen. 2 koekjes van Jules Destrooper, een appel, en een potje vers fruit (zonder lepeltje) en een serviette. Heel ver loop ik hier niet mee.

Datum van verblijf: oktober 2020
      Ingrid Roekens, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2020

Beste Gast,

Dank u voor de tijd en moeite die u genomen heeft om uw bevindingen te delen na uw recent verblijf bij ons.

Het spijt ons te lezen dat de ontbijttas niet aan uw verwachtingen voldeed. Gelieve onze oprechte verontschuldigingen te willen aanvaarden, dit is uiteraard betreurenswaardig. Wees ervan overtuigd dat wij alle begrip hebben voor uw teleurstelling. Uw opmerkingen werden doorgegeven aan het keukenteam en de nodige opvolging zal hieraan gegeven worden.

Wij hopen uw binnenkort nog bij ons te mogen verwelkomen en verblijven inmiddels,

Ingrid Roekens
      Hotel Manager

Beoordeeld op 17 maart 2020 via mobiele applicatie

We werden ontvangen daar een juffrouw die vroeg kan ik u helpen in Frans of Engels!
      Ik vindt het onverantwoord dat personeel niet tweetalig zijn en de taal van het land spreken.
      De kamer hing een kamermantel ... enz!
      Flesje water 4 €
      Als je sterker internet wil bijbetalen enz.’’
      Het enige voordeel je zit kort bij de luchthaven en het is er stil.

Datum van verblijf: maart 2020
      Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2020

Geachte Gast,

Dank voor de tijd en moeite die u heeft genomen om uw bevindingen te delen na uw recent verblijf bij ons.

Het spijt ons te lezen dat u niet in het Nederlands werd verwelkomd. Gelieve onze oprechte verontschuldigingen te willen aanvaarden. Dit is uiteraard betreurenswaardig, wees ervan overtuigd dat wij alle begrip hebben voor uw misnoegdheid. Wij streven ernaar om steeds personeel in te plannen dat verschillende talen spreekt. Het is mogelijk dat één van onze Nederlandstalige medewerkers bezig was met administratieve taken en zodoende niet beschikbaar was aan de balie op het moment van uw aankomst.

Wij hopen u in de toekomst nog bij ons te mogen verwelkomen en verblijven inmiddels,

Ingrid Roekens
      Hotel Manager