Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Travelocity
eDreams
Trip.com
121 US$
117 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 4 US$
Gratis annuleren tot 09/03/21
Orbitz.com
Hotels.com121 US$
Sheraton.com121 US$
alle 15 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.747)
Beoordelingen filteren
1.747 resultaten
Waardering van reizigers
432
774
342
123
76
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
432
774
342
123
76
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.747 beoordelingen
Beoordeeld op 17 maart 2020 via mobiele applicatie

We werden ontvangen daar een juffrouw die vroeg kan ik u helpen in Frans of Engels!
Ik vindt het onverantwoord dat personeel niet tweetalig zijn en de taal van het land spreken.
De kamer hing een kamermantel ... enz!
Flesje water 4 €
Als je sterker internet wil bijbetalen enz.’’
Het enige voordeel je zit kort bij de luchthaven en het is er stil.

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank camillej444
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2020

Geachte Gast,

Dank voor de tijd en moeite die u heeft genomen om uw bevindingen te delen na uw recent verblijf bij ons.

Het spijt ons te lezen dat u niet in het Nederlands werd verwelkomd. Gelieve onze oprechte verontschuldigingen te willen aanvaarden. Dit is uiteraard betreurenswaardig, wees ervan overtuigd dat wij alle begrip hebben voor uw misnoegdheid. Wij streven ernaar om steeds personeel in te plannen dat verschillende talen spreekt. Het is mogelijk dat één van onze Nederlandstalige medewerkers bezig was met administratieve taken en zodoende niet beschikbaar was aan de balie op het moment van uw aankomst.

Wij hopen u in de toekomst nog bij ons te mogen verwelkomen en verblijven inmiddels,
Met beleefde groeten,

Ingrid Roekens
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 maart 2020

Ideaal om overnachting en restaurant te combineren. Idem voor een reis met het vliegtuig. Dichter bij de inscheping kan niet. Geen gesukkel met parkeren. Het hotel heeft zelf een ondergrondse parkeerruimte.

Datum van verblijf: oktober 2019
Bedank Saaag
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020

Geachte Gast,

Wij zijn blij te vernemen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en kijken ernaar uit u binnenkort terug bij ons te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,
Ingrid Roekens
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 september 2019

Een prachtig hotel, ideaal gelegen als je een vroege vlucht hebt... je moet maar oversteken om je aan te melden. Maar voor je boekt, bekijk toch de prijs. het is een sheraton hotel. Er is goede geluidsisolatie en dus geen last van landende of stijgende vliegtuigen

Datum van verblijf: oktober 2018
1  Bedank Johan C
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Geachte Gast,

Wij danken u voor het delen van uw bevindingen na uw verblijf bij ons en zijn blij te vernemen dat alles naar wens is verlopen.

Met vriendelijke groeten,
Ingrid Roekens
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 september 2019

Mooi hotel voor zowel zakelijk als Prive-verblijf. Nette lobby en service. Riante kamer en goed ontbijt. Ook het restaurant is aan te bevelen vanwege de mooie gerechten. Neem de tijd om te bestellen want gezien de drukte kan het even duren voor je kunt eten.

Kamertip: Alle kamers zijn gedempt tegen het geluid van vliegtuigen
Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Mouton1968
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2019

Geachte Gast,

Dank voor de tijd die u heeft genomen om uw bevindingen te delen met ons.

We zijn blij te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en kijken ernaar uit u binnenkort nog bij ons te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Ingrid Roekens
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 juli 2019 via mobiele applicatie

Geen woorden voor. Vertrek relaxed op reis. Heel goed bereikvaar. Niets op aan te merken. Heerlijk bed, goeie keuken, vlotte receptie. Voor herhaling vatbaar bij vroege vlucht. Straalt profesionaliteit uit.

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde alleen
Bedank alvi206
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2019

Geachte Gast,

Het doet ons plezier om te lezen dat u een aangenaam verblijf heft gehad alvorens op reis te vertrekken.

We kijken ernaar uit u in de toekomst terug bij ons te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Ingrid Roekens
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken