Beoordeeld op 8 maart 2020

Ideaal om overnachting en restaurant te combineren. Idem voor een reis met het vliegtuig. Dichter bij de inscheping kan niet. Geen gesukkel met parkeren. Het hotel heeft zelf een ondergrondse parkeerruimte.

Datum van verblijf: oktober 2019
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020

Geachte Gast,

Wij zijn blij te vernemen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en kijken ernaar uit u binnenkort terug bij ons te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 9 september 2019

Een prachtig hotel, ideaal gelegen als je een vroege vlucht hebt... je moet maar oversteken om je aan te melden. Maar voor je boekt, bekijk toch de prijs. het is een sheraton hotel. Er is goede geluidsisolatie en dus geen last van landende of stijgende vliegtuigen

Datum van verblijf: oktober 2018
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Geachte Gast,

Wij danken u voor het delen van uw bevindingen na uw verblijf bij ons en zijn blij te vernemen dat alles naar wens is verlopen.

Beoordeeld op 3 september 2019

Mooi hotel voor zowel zakelijk als Prive-verblijf. Nette lobby en service. Riante kamer en goed ontbijt. Ook het restaurant is aan te bevelen vanwege de mooie gerechten. Neem de tijd om te bestellen want gezien de drukte kan het even duren voor je kunt eten.

Kamertip: Alle kamers zijn gedempt tegen het geluid van vliegtuigen
Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2019

Geachte Gast,

Dank voor de tijd die u heeft genomen om uw bevindingen te delen met ons.

We zijn blij te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en kijken ernaar uit u binnenkort nog bij ons te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 9 juli 2019 via mobiele applicatie

Geen woorden voor. Vertrek relaxed op reis. Heel goed bereikvaar. Niets op aan te merken. Heerlijk bed, goeie keuken, vlotte receptie. Voor herhaling vatbaar bij vroege vlucht. Straalt profesionaliteit uit.

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde alleen
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2019

Geachte Gast,

Het doet ons plezier om te lezen dat u een aangenaam verblijf heft gehad alvorens op reis te vertrekken.

We kijken ernaar uit u in de toekomst terug bij ons te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 16 juni 2019

Je hebt weer een vroege vlucht geboekt en dan is het heerlijk om in dit hotel de nacht ervoor te overnachten op slechts 1 minuut lopen vanaf de vertrekhal.
Prima kamers, van alle gemakken voorzien.
Tot de volgende keer!

Datum van verblijf: juni 2019
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2019

Geachte Gast,

We zijn verheugd om te lezen dat u een aangenaam verblijf heft gehad alvorens uw vlucht te nemen.

Tot een volgende keer!

Met beleefde groeten,