TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 9 juli 2019 via mobiele applicatie

Geen woorden voor. Vertrek relaxed op reis. Heel goed bereikvaar. Niets op aan te merken. Heerlijk bed, goeie keuken, vlotte receptie. Voor herhaling vatbaar bij vroege vlucht. Straalt profesionaliteit uit.

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde alleen
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2019

Geachte Gast,

Het doet ons plezier om te lezen dat u een aangenaam verblijf heft gehad alvorens op reis te vertrekken.

We kijken ernaar uit u in de toekomst terug bij ons te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 16 juni 2019

Je hebt weer een vroege vlucht geboekt en dan is het heerlijk om in dit hotel de nacht ervoor te overnachten op slechts 1 minuut lopen vanaf de vertrekhal.
Prima kamers, van alle gemakken voorzien.
Tot de volgende keer!

Datum van verblijf: juni 2019
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2019

Geachte Gast,

We zijn verheugd om te lezen dat u een aangenaam verblijf heft gehad alvorens uw vlucht te nemen.

Tot een volgende keer!

Beoordeeld op 20 mei 2019

Dit is een mooi hotel met stijlvolle architectuur, netjes onderhouden. Ik heb in het hotel geen kerosinegeur geroken en geen vliegtuigen gehoord. Het hotel beschikt over vriendelijk personeel. Er is ook een parking aan verbonden, te bereiken via P5.

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2019

Geachte Gast,

Wij danken u voor de tijd die u genomen heeft om uw bevindingen mee te delen na uw recent verblijf in ons hotel.

We kijken ernaar uit u in de toekomst nog bij ons te mogen verwelkomen en verblijven inmiddels,

Beoordeeld op 5 mei 2019 via mobiele applicatie

Hotel is op 50 meter van de luchthaven.je bent op 5 minuten aan de check in.De kamer zijn zeer ruim en netjes.Er zijn koffie en thee faciliteiten en 2 gratis flesjes water.Het personeel aan de Bali is supervriendelijk en beleefd.Wij werden geholpen door Yuging.Ze was heel behulpzaam. Als je zonder stress en goed uitgerust een vlucht wil nemen op Zaventem is dit zeker een aanrader!!

Datum van verblijf: mei 2019
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2019

Geachte Gast,

Wij zijn blij te vernemen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad alvorens uw vlucht te nemen.

We kijken ernaar uit u in de toekomst nog bij ons te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 28 april 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn hier 1 nacht verbleven omdat ons vliegtuig al laag landde dat er geen treinen meer reden. Je stapt de inkomhal uit en aan de overkant is het hotel, je rijdt met je bagagekar tot aan de ingang en kunt tot 2u s nachts inchecken ( dan moet je wel aanbellen en laat de receptie je binnen)
We hadden een goed tarief via Expedia (zonder ontbijt). Goed geïsoleerd, je hoort de vliegtuigen niet) en zeer goede bedden.

Datum van verblijf: april 2019

Geachte Gast,

We zijn blij te vernemen dat uw verblijf naar wens is verlopen en kijken ernaar uit u in de toekomst nog bij ons te mogen verwelkomen.