3 juni 2018 beoordeeld

Het is een zeer degelijk luchthaven hotel. Op een paar minuten ben je van je kamer tot aan de checkin van Brussels airport.
Het hotel is proper en zeker naar de standaard van Sheraton, de bedden zijn goed en er is een degelijke badkamer. Het personeel is vriendelijk en alles is erg proper.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2018

Geachte Gast,

Dank u voor de positieve feedback. We zijn verheugd te vernemen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad.

We kijken ernaar uit u in de toekomst nog bij ons te mogen verwelkomen.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we de volgende dag heel vroeg op de luchthaven moesten zijn hadden we dit hotel, dat op 39 stappen van onze in-check balie ligt, voor 1 nacht geboekt. Het is een eerste klas hotel met heel nette, mooi ingerichte en geluidsdichte kamers. Het is wel niet goedkoop maar als men lang genoeg op voorhand boekt en de prijs verlaagt past men deze zonder problemen aan. Ook het restaurant is niet goedkoop maar het eten is er wel verzorgd en lekker.
Zeker een aanrader als men tijdig op de luchthaven moet zijn en men files wil vermijden.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Geachte Gast,

We zijn verheugd te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en hopen u in de toekomst nog bij ons te mogen verwelkomen.

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed voor als je een vroege vlucht heb vlak aan de luchthaven kamers ruim en proper en zeer belangrijk je hoort niets super keer zeker nog eens terug ! Mooi hotel en zeer verzorgd bedden liggen heel goed en vrij groot

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 maart 2018

Geachte Gast,

Wij zijn blij te vernemen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad voor uw vlucht en kijken er naar uit u in de toekomst nog bij ons te mogen verwelkomen.

15 februari 2018 beoordeeld

Ik verbleef hier eerder deze maand voor 1 nacht. Doordat ik laat reserveerde was het tarief van de overnachting meer dan 300 euro (incl. ontbijt). Dat is een overnachting hier echt niet waard. Natuurlijk: ligging van het hotel is goed. Kwaliteit ook. Maar meer dan 300 euro...kom op...

Kamertip: Boek vooral vroeg. Dat scheelt waarschijnlijk veel geld.
  • Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 maart 2018

Geachte Gast,

Dank voor uw bemerkingen.
De prijszetting is aangepast aan vraag en aanbod. Op dagen waar het hotel bijna volboekt (hoogseizoen)
is het gangbaar dat de prijzen anders liggen dan in het weekend of laagseizoen.
Het soort kamer dat nog beschikbaar is speelt eveneens een rol in de prijs, de prijzen in de hogere prijsklasse zijn Club kamers die eveneens toegang verlenen tot de lounge.

Wij zijn blij te vernemen dat de service vlot verliep en dat u de ligging van het hotel vlak voor de vertrekhal apprecieert.

Met vriendelijke groeten,

6 februari 2018 beoordeeld

Zeer mooie en geluidsarme kamer, met een zalig bed.
Het meeste personeel spreekt geen nederlands, er zijn er zelfs die geen nederlands of frans spreken!?
In het restaurant was het eten niet warm maar eerder lauw tot koud. Wel mooi gepresenteerd.

• Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 februari 2018

Geachte Gast,

Dank om uw feedback met ons te delen.

Het spijt ons te moeten lezen dat u niet in het Nederlands werd geholpen in het restaurant. We streven er steeds naar om meertalige medewerkers in te roosteren voor elke shift. Gelieve onze verontschuldigingen te willen aanvaarden, dit is uiteraard betreurenswaardig. Wees ervan overtuigd dat wij alle begrip hebben voor uw misnoegdheid.

Uw opmerkingen betreffende het eten werden onmiddellijk doorgegeven aan het keukenteam voor verdere opvolging. Dank om onze aandacht hierop te vestigen.

We verontschuldigen ons nogmaals en hopen u binnenkort nog bij ons te mogen verwelkomen.