“Reis naar thailand”

OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 11 van 101 Restaurants in Zaventem
9 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Per toeval binnengevallen. Prettige ontvangst. Cocktail was super en het eten lekker pikant. Zeker voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: oktober 2020
mekongriverbe, Directeur général van Mekong River, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2020

Dank u mr herke

5 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vreselijk heel slecht eten geen sfeer niet genoeg afstand tussen elkaar
Het eten was gewoon een regelrechte RAMP!!

Datum van bezoek: augustus 2020
mekongriverbe, Directeur général van Mekong River, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2020

Beste,

Even kort samenvatten…
U zou ergens in de maand augustus in onze restaurant zijn komen eten,
op 3 oktober zijn jullie in de Sawadee Thai restaurant gaan eten waar jullie echt betoverd van waren en ineens daarna op 4 oktober trachten jullie ons restaurant te kleineren….
Dit commentaar is een fake…
Lezers zullen het waarderen…
Met al ons respect

Mekong river team

Dear,

To summarize briefly…
You would have come diner n our restaurant sometime in augustus
On th 3rd of october you had diner in the Sawadee thai restaurant where you were really enchanted,
And then suddenly on the 4th of october you try to belitlle and denigrate our restaurant…
Your comment is a fake.
Readers will appreciate
With all our respect

Mekong river team

3 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker! Een aanrader. We komen nog. Alles heel goed gekruid, originele gerechten. Perfecte cocktail. Extreem goede bediening. Proficiat aan het restaurant

Datum van bezoek: oktober 2020
28 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit een aanrader.
We hebben hier heel lekker gegeten en de mensen waren heel vriendelijk

Datum van bezoek: september 2020
mekongriverbe, Chef van Mekong River, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2020

bedankt voor je leuke reactie
Mekong River team

18 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten in deze zaak. Producten waren zeer vers en waren erg lekker van smaak. Toevoeging van eend, kip, scampi of andere zaken bij de gerechten is een smaakvol pluspunt.
Vriendelijke en vlotte bediening! Aanrader voor een fijn avondje uit en prijs kwaliteit lekker te eten

Datum van bezoek: februari 2020
mekongriverbe, Directeur général van Mekong River, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2020

hartelijk dank voor deze leuke reactie. de manager

Reizigers die Mekong River bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Mekong River geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.