“Super lekker! Een aanrader.”
Beoordeling van Mekong River

OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 12 van 100 Restaurants in Zaventem
3 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker! Een aanrader. We komen nog. Alles heel goed gekruid, originele gerechten. Perfecte cocktail. Extreem goede bediening. Proficiat aan het restaurant

Datum van bezoek: oktober 2020

28 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit een aanrader.
We hebben hier heel lekker gegeten en de mensen waren heel vriendelijk

Datum van bezoek: september 2020
mekongriverbe, Chef van Mekong River, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2020

bedankt voor je leuke reactie
Mekong River team

18 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten in deze zaak. Producten waren zeer vers en waren erg lekker van smaak. Toevoeging van eend, kip, scampi of andere zaken bij de gerechten is een smaakvol pluspunt.
Vriendelijke en vlotte bediening! Aanrader voor een fijn avondje uit en prijs kwaliteit lekker te eten

Datum van bezoek: februari 2020
mekongriverbe, Directeur général van Mekong River, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2020

hartelijk dank voor deze leuke reactie. de manager

16 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de rode curry waanden we ons terug in Thailand. Ze slagen erin een bepaalde smaak op te roepen die in andere restaurants buiten Thailand niet gemakkelijk te creëren is. De decoratie is wat speciaal, het lijkt wat op het binnenste van een boot. Maar voor het eten moet je hier zijn.

Datum van bezoek: september 2019
mekongriverbe, Propriétaire van Mekong River, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2019

Hartelijk dank voor deze leukreactie. U zult altijd welkom zijn;

15 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren zijn wij met 10 vrienden gaan eten in deze lekkere restaurant.
Het was echt super, wij gaan heel vaak naar Thailand en wij hebben hier de zelfde smaken terug gevonden , de service was top en de sfeer zeer aangenaam ,echt een aanrader.
Bedankt voor deze top avond.

Oli

Datum van bezoek: augustus 2019
mekongriverbe, Responsable relations publiques van Mekong River, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2019

Bedankt voor deze mooie reactie. De bemanning van de Mekong River blijft tot uw dienst, Mijnheer Olivier

Reizigers die Mekong River bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Mekong River geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.