“Authentieke eetgelegenheid”

OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 12 van 100 Restaurants in Zaventem
16 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de rode curry waanden we ons terug in Thailand. Ze slagen erin een bepaalde smaak op te roepen die in andere restaurants buiten Thailand niet gemakkelijk te creëren is. De decoratie is wat speciaal, het lijkt wat op het binnenste van een boot. Maar voor het eten moet je hier zijn.

Datum van bezoek: september 2019
mekongriverbe, Propriétaire van Mekong River, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2019

Hartelijk dank voor deze leukreactie. U zult altijd welkom zijn;

15 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren zijn wij met 10 vrienden gaan eten in deze lekkere restaurant.
Het was echt super, wij gaan heel vaak naar Thailand en wij hebben hier de zelfde smaken terug gevonden , de service was top en de sfeer zeer aangenaam ,echt een aanrader.
Bedankt voor deze top avond.

Oli

Datum van bezoek: augustus 2019
mekongriverbe, Responsable relations publiques van Mekong River, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2019

Bedankt voor deze mooie reactie. De bemanning van de Mekong River blijft tot uw dienst, Mijnheer Olivier

7 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker gegeten, had een special genomen, het zeevruchten pannetje en ik kom hiervoor zeker terug!
Service erg goed en vriendelijk door jonge mensen die hun beste geven.
Een aanrader om snel, gezellig en lekker te eten in Zaventem.

Datum van bezoek: mei 2019
2 mei 2019 beoordeeld

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreide kaart met overheerlijke vers bereide gerechten. Gezellige sfeer met Thaise muziek. Echte Thaise sfeer en zelfs prijzen. Een absolute aanrader.

Datum van bezoek: mei 2019
27 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als het tegen hun zin is dat ze een buffet geven, is het beter dat ze dit niet meer doen . En gewoon à la carte.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Mekong River bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Mekong River geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.