“Zeker de moeite waard”
Beoordeling van Anarchy

Anarchy
Geclassificeerd als nr. 2 van 100 Restaurants in Zaventem
17 augustus 2019 beoordeeld

Hartelijke en rustige ontvangst zowel in het Nederlands als het Frans. Het menu 3-4 gangen zeer aantrekkelijk qua prijs. Amuses en voorgerecht voortreffelijk, hoofdschotel rundvlees minder, dessert terug top. Zeker een aanrader maar duur voor à la carte.

Datum van bezoek: augustus 2019

12 juli 2019 beoordeeld

Lekker gegeten. Wij namen een viergangenmenu.Er was een amuse voorzien. Gevolgd door het voorgerecht met foie gras wat subliem was. Het hoofdgerecht was goed maar minder ten opzichte van de andere gerechten. Het dessert met panacota en speculaasmous maakte alles weer goed en was op hetzelfde niveau als de eerst 2 gangen. De wijn was zeer lekker.

Datum van bezoek: juli 2019
18 juni 2019 beoordeeld

Ten eerste zorgt een beperkt aantal plaatsen voor een rustige omgeving. Een beperkte kaart, maar heerlijke gerechten. Zowel qua smaak als qua presentatie echt top ! Super vriendelijke bediening door de gastvrouw zelf. Eveneens zeer mooie wijnkaart.

Datum van bezoek: juni 2019
6 mei 2019 beoordeeld

Na een reis zijn we gaan lunchen in dit restaurant vlakbij de luchthaven en het Novotel.
We werden hartelijk ontvangen en genoten eerst van een lekkere cava. Daarbij werden 4 hapjes geserveerd, die er stuk voor stuk mochten zijn. We kozen voor pladijs met compositie van bloemkool. Het bord was schitterend gedresseerd, maar belangrijker: het gerecht was heerlijk, samen met een flesje Chablis. Ook de kaas achteraf was een schot in de roos.
Kortom: zeker voor herhaling vatbaar...

Datum van bezoek: mei 2019
22 maart 2019 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst, jas werd aangenomen, werden aangesproken in het nederlands. 4-gangen menu was topper. Verfijnde keuken, goede bediening. Een keuken vol passie en ambitie

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Anarchy bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Anarchy geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.