“Zeer correct”
Beoordeling van Anarchy

Anarchy
Geclassificeerd als nr. 2 van 100 Restaurants in Zaventem
12 juli 2019 beoordeeld

Lekker gegeten. Wij namen een viergangenmenu.Er was een amuse voorzien. Gevolgd door het voorgerecht met foie gras wat subliem was. Het hoofdgerecht was goed maar minder ten opzichte van de andere gerechten. Het dessert met panacota en speculaasmous maakte alles weer goed en was op hetzelfde niveau als de eerst 2 gangen. De wijn was zeer lekker.

Datum van bezoek: juli 2019

18 juni 2019 beoordeeld

Ten eerste zorgt een beperkt aantal plaatsen voor een rustige omgeving. Een beperkte kaart, maar heerlijke gerechten. Zowel qua smaak als qua presentatie echt top ! Super vriendelijke bediening door de gastvrouw zelf. Eveneens zeer mooie wijnkaart.

Datum van bezoek: juni 2019
6 mei 2019 beoordeeld

Na een reis zijn we gaan lunchen in dit restaurant vlakbij de luchthaven en het Novotel.
We werden hartelijk ontvangen en genoten eerst van een lekkere cava. Daarbij werden 4 hapjes geserveerd, die er stuk voor stuk mochten zijn. We kozen voor pladijs met compositie van bloemkool. Het bord was schitterend gedresseerd, maar belangrijker: het gerecht was heerlijk, samen met een flesje Chablis. Ook de kaas achteraf was een schot in de roos.
Kortom: zeker voor herhaling vatbaar...

Datum van bezoek: mei 2019
22 maart 2019 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst, jas werd aangenomen, werden aangesproken in het nederlands. 4-gangen menu was topper. Verfijnde keuken, goede bediening. Een keuken vol passie en ambitie

Datum van bezoek: maart 2019
21 maart 2019 beoordeeld

De zaak geeft aan toch een bepaald niveau te willen halen. Bij ontvangst wordt de jas niet aangenomen. Gastvrouw doet moeite om Nederlands te spreken top. De wijn wordt rijkelijk gevuld. De gerechten waren lekker maar geen enkel echt wauw gevoel.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Anarchy bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Anarchy geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.