“Ontgoocheld ”

ma 1/3
20:00
Geclassificeerd als nr. 28 van 100 Restaurants in Zaventem
1 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij ons eerste bezoek aan Bistro R was de saus bij de steak niet wat we gevraagd hadden.
Bij ons tweede bezoek op 30/11 had ik een bavette saignant besteld en kreeg ik een steak bien cuit, ook de frietjes waren te bruin gebakken. We keren er niet meer terug.

Datum van bezoek: december 2019
RolandD1321, Propriétaire van Bistro R, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2019

Beste heer.
Bouwde eerste keer hebben wij u direct een andere saus gegeven.
Deze zaterdag, heeft u alles opgegeten en heeft u niks laten weten tot aan de koffie
Jullie hadden saignant en à point genomen.
Had u het direct laten weten, hadden wij het probleem kunnen rechtzetten. Maar de borden waren leeg.
En nadien komen klagen, is altijd gemakkelijker.

13 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch goed restaurant.
Het eten was top. Goede wijnkaart.
Personeel discreet maar attent.
Kreeft menu aanrader !

Datum van bezoek: november 2019
RolandD1321, Propriétaire van Bistro R, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2019

Beste
Bedankt voor uw commentaar

18 oktober 2019 beoordeeld

Heel lekker eten. Snel klaargemaakt. Heel lieve mensen. Bedankt aan de serveur Carmelo, heel sympathiek. :) Zeker het proberen waard. Ik zal zeker terugkomen ;)

Datum van bezoek: oktober 2019
RolandD1321, Propriétaire van Bistro R, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2019

Beste Hugo.
Bedankt voor uw commentaar.

13 oktober 2019 beoordeeld

We waren met een groep vrienden en ruime keuzen, goed verzorgd, maaltijden ware goed, geen probleem.
Slechts één opmerking. Bij de afrekening accepteerden ze slechts 2 betalingen via bank of credit card. Bon ok een van ons heeft betaald en ja wij hebben dan het bedrag thuis overgeschreven op zijn bankrekening. Op andere plaatsen hebben we nooit zulk een situatie gehad. Spijtig maar ja

Datum van bezoek: oktober 2019
RolandD1321, Gérant van Bistro R, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2019

beste Heer,

bedankt voor uw feedback.

mvg,

7 augustus 2019 beoordeeld

Was onze eerste zakenlunch in dit restaurant. Gemakkelijk te vinden en ruime parking.
Vlotte en sympathieke bediening. De ribeye steak was correct gebakken en super heerlijk. Zelfgemaakte frietjes en verse bearaisesaus waren heerlijk. Ruime wijnkaart aan schappelijke prijzen. Zeker een aanrader voor wie weinig tijd heeft en toch lekker wil eten.

Datum van bezoek: augustus 2019
rolandd1304, Propriétaire van Bistro R, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2019

Beste heer.
Bedankt voor uw commentaar
Altijd leuk om dit te mogen lezen..
mvg,

Reizigers die Bistro R bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Bistro R geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.