“Goed adres”

20:00
Geclassificeerd als nr. 28 van 100 Restaurants in Zaventem
13 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch goed restaurant.
Het eten was top. Goede wijnkaart.
Personeel discreet maar attent.
Kreeft menu aanrader !

Datum van bezoek: november 2019
RolandD1321, Propriétaire van Bistro R, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2019

Beste
Bedankt voor uw commentaar
Mvg,

18 oktober 2019 beoordeeld

Heel lekker eten. Snel klaargemaakt. Heel lieve mensen. Bedankt aan de serveur Carmelo, heel sympathiek. :) Zeker het proberen waard. Ik zal zeker terugkomen ;)

Datum van bezoek: oktober 2019
RolandD1321, Propriétaire van Bistro R, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2019

Beste Hugo.
Bedankt voor uw commentaar.
Mvg,

13 oktober 2019 beoordeeld

We waren met een groep vrienden en ruime keuzen, goed verzorgd, maaltijden ware goed, geen probleem.
Slechts één opmerking. Bij de afrekening accepteerden ze slechts 2 betalingen via bank of credit card. Bon ok een van ons heeft betaald en ja wij hebben dan het bedrag thuis overgeschreven op zijn bankrekening. Op andere plaatsen hebben we nooit zulk een situatie gehad. Spijtig maar ja

Datum van bezoek: oktober 2019
RolandD1321, Gérant van Bistro R, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2019

beste Heer,

bedankt voor uw feedback.

7 augustus 2019 beoordeeld

Was onze eerste zakenlunch in dit restaurant. Gemakkelijk te vinden en ruime parking.
Vlotte en sympathieke bediening. De ribeye steak was correct gebakken en super heerlijk. Zelfgemaakte frietjes en verse bearaisesaus waren heerlijk. Ruime wijnkaart aan schappelijke prijzen. Zeker een aanrader voor wie weinig tijd heeft en toch lekker wil eten.

Datum van bezoek: augustus 2019
rolandd1304, Propriétaire van Bistro R, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2019

Beste heer.
Bedankt voor uw commentaar
Altijd leuk om dit te mogen lezen..

17 juli 2019 beoordeeld

Was een tijd geleden dat ik nog eens naar bistro R ben geweest, moet zeggen dat ze ons gisteren wel mooie service hebben gegeven. Lekkere aperitiefwijn als advies, de menu was ook zeer lekker en nog betaalbaar en interieur ook mooi en klassevol. Hier komen we zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2019
RolandD1321, Propriétaire van Bistro R, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2019

Beste Heer,

Bedankt voor uw commentaar. Het is altijd fijn om zoiets le lezen.

Met heel veel plezier zijnn wij daar tot uw dienst.

Reizigers die Bistro R bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Bistro R geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.