“Lekker eten”

do 25/2
20:00
Geclassificeerd als nr. 28 van 100 Restaurants in Zaventem
7 augustus 2019 beoordeeld

Was onze eerste zakenlunch in dit restaurant. Gemakkelijk te vinden en ruime parking.
Vlotte en sympathieke bediening. De ribeye steak was correct gebakken en super heerlijk. Zelfgemaakte frietjes en verse bearaisesaus waren heerlijk. Ruime wijnkaart aan schappelijke prijzen. Zeker een aanrader voor wie weinig tijd heeft en toch lekker wil eten.

Datum van bezoek: augustus 2019
rolandd1304, Propriétaire van Bistro R, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2019

Beste heer.
Bedankt voor uw commentaar
Altijd leuk om dit te mogen lezen..
mvg,

17 juli 2019 beoordeeld

Was een tijd geleden dat ik nog eens naar bistro R ben geweest, moet zeggen dat ze ons gisteren wel mooie service hebben gegeven. Lekkere aperitiefwijn als advies, de menu was ook zeer lekker en nog betaalbaar en interieur ook mooi en klassevol. Hier komen we zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2019
RolandD1321, Propriétaire van Bistro R, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2019

Beste Heer,

Bedankt voor uw commentaar. Het is altijd fijn om zoiets le lezen.

Met heel veel plezier zijnn wij daar tot uw dienst.

mvg,

17 juni 2019 beoordeeld

Zateravond gaan eten met vrienden.
Wij hebben de "Influence"-menu genomen: keuze uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten (2 x vis en 1 x vlees), 2 desserts met de bijpassende wijnen.
Het eten is van uitstekende kwaliteit en wordt uiterst vriendelijk en professioneel geserveerd.
Het publiek is gemengd: vrienden, gezinnen met kinderen, koppels. Ondanks het feit dat het restaurant praktisch volzet was, heb je geen overlast van de anderen tafels.
Al bij al een enorme meevaller en we komen zeker terug

Datum van bezoek: juni 2019
26 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier komen eten op een zaterdagavond, zeker reserveren want het was redelijk druk. Goede bediening, lekker eten, alles was in orde.

Datum van bezoek: februari 2019
3 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi kader en goede bediening. Eten allemaal vers maar voor mij te weinig body. Voorgerecht was flets, hoofdgerecht goed en dessert zeer lekker. De aangepaste wijnen waren goed.
Goed adres voor grote groepen.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Bistro R bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Bistro R geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.